Alternes. Startet 30.April.2013 Del på Facebook Startet 30.April.2013 Jeg har en god johnson 8 hk der jeg trenger ny plate med rulle for gassreguleringen som sitter oppå forgasseren. Det virker som at det er mer eller mindre umulig og få tak i disse delene til denne motoren. har ringt rundt og fått beskjed om både å kjøpe ny forgasser til mangfoldige tusenlapper og forskjellige ombyggingsett til forgasseren som de ikke engang kan svare konkret på hva inneholder Er det slik at det er gennerellt vanskelig og få tak i deler til disse motorene? Veldig synd da motoren er krute god, men om alternativet er og kjøpe ny gasser til 3000 er det jo bare å hive motoren på dynga Veldig takknemlig om det er noen som har tips til hvor jeg kan få tak i denne plate, eller skulle ha en slik liggende Sitér dette innlegget KNS MEDLEM Link to post
D.Toft Svart 30.April.2013 Del på Facebook Svart 30.April.2013 se litt på denne siden, har selv handlet derfra med bare positiv erfaring :) http://www.boats.net/parts/search/BRP/JOHNSON/1988/parts.html Sitér dette innlegget Link to post
Alternes. Svart 30.April.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.April.2013 (redigert) takk så mye. jeg har faktisk vært inne og sett på denne siden, Problemet er at det tydlivis er to utgaver av denne motoren fra samme årstall. på en av motorene er ikke denne platen tilgjengelig på siden over ser jeg, Da de oppererer med Early/ late production. Hvordan finner jeg ut om motoren min er tidlig eller av sen produksjon når de heter det samme? Redigert 30.April.2013 av Alternes. (see edit history) Sitér dette innlegget KNS MEDLEM Link to post
D.Toft Svart 30.April.2013 Del på Facebook Svart 30.April.2013 hmm.. hva med å sammenligne delenr på det du trenger? evt om prisen ikke er for ille, så kjøpe begge? :P Sitér dette innlegget Link to post
Alternes. Svart 30.April.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.April.2013 Ja får prøve det synd å kaste en fullt brukbar motor! denne motoren et levende bevis på det! fant den i en kontainer ved båthavna, satte den i stampen- bensinpumpa lakk, byttet membran og vips så var motoren 100% folks forbrukermoral er bare til å spy av i dag Sitér dette innlegget KNS MEDLEM Link to post
D.Toft Svart 30.April.2013 Del på Facebook Svart 30.April.2013 gjør det du :) e det mulig? jaja, fått deg grei motor du da :D Sitér dette innlegget Link to post
Alternes. Svart 5.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Mai.2013 Dette er selvsagt typisk. siden har alt mellom himmel og jord til denne motoren, men "selvsagt" akkurat denne platen er ikke mulig å få lenger!! Er det noen som vet om noen verkstder med masse gamle deler liggende? må jo være en gammel mekaniker et eller annet sted i landet med verkstedet fult av gamle forgassere skulle jeg tro Sitér dette innlegget KNS MEDLEM Link to post
Skrotnisse Svart 6.Mai.2013 Del på Facebook Svart 6.Mai.2013 Kanskje et bilde av delen vil hjelpe ? Det finnes en del håpløse skrotnisser rundt forbi, som har alt mulig skrot liggende.... Sitér dette innlegget Link to post
Pettern1972 Svart 6.Mai.2013 Del på Facebook Svart 6.Mai.2013 http://www.ravns-garage.com/ Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.