TICORA Startet 30.April.2013 Del på Facebook Startet 30.April.2013 Skal på Springsteen konsert i kveld på Telenor Arena og vurderte å ta båten i finværet. Imidlertid er det ingen som tilbyr noen gjesteplasser på Fornebulandet så jeg tenkte muligens Lysaker Brygge. Imidlertid klarer jeg ikke å finne noen som kan fortelle meg om dette er lov. Noen BP'ere som vet? Sitér dette innlegget Link to post
Magne_F Svart 30.April.2013 Del på Facebook Svart 30.April.2013 Hei. Jeg har ligger der noen ganger uten problemer. Nå er det riktig nok et par år siden sist, men regner med at det ikke har skjedd store endringer. Sitér dette innlegget Link to post
TICORA Svart 30.April.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.April.2013 Hei. Jeg har ligger der noen ganger uten problemer. Nå er det riktig nok et par år siden sist, men regner med at det ikke har skjedd store endringer. Takk, er det havneavgift? Strøm? Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 30.April.2013 Del på Facebook Svart 30.April.2013 Har aldri sett noen havneavgift, tror ikke du får strøm, og det er et ubeskyttet sted å ligge for natten. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.