Våtbåt Startet 30.April.2013 Del på Facebook Startet 30.April.2013 Hei, jeg har vært uheldig og sølet noe som har gjort slik at natingen på dørken i båten har blitt helt klissete. Jeg hverken kan eller har tid tid å fikse dette selv. Ser at BP er et perfekt sted for de riktig gode rådene. Så til spørsmålet, jeg vil komme i kontakt med noen som kan utføre jobben. Gjerne dokumentere den og legge ut på BP. Men er det greit å bruke BP til dette? Sitér dette innlegget Link to post
littmild Svart 30.April.2013 Del på Facebook Svart 30.April.2013 Du kan finlese forumreglementet? Eller så kommer vel Ingar på banen med et svar på spørsmålet. Skal i gang med samme jobben selv, over hele teakdekket på en polar 20(brukt et produkt som reagerte med natingen), ikke en jobb jeg ser nevneverdig frem til. Sitér dette innlegget - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
Våtbåt Svart 1.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mai.2013 Ja, poenget er ikke å lage en jobbformidlingssentral, men kanskje hjelpe hverandre med å finne kvalifiserte håndtverkere innenfor det som handler om båt. Ut i fra de trådene med nating vet jeg at dette er ikke noe bør starte på nå :) Lykke til littmild! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.