DaniB Startet 30.April.2013 Del på Facebook Startet 30.April.2013 Hei. Har som ekstra sikkerhet tenkt å kjøpe en bærbar vhf til å ha med meg i skjærgårdsjeepen min. Ett av kriteriene er GPS/DSC, samt mulighet for å lade denne via sigarettuttak (eller annen 12v) Hvilken anbefaler dere? Sitér dette innlegget Link to post
littmild Svart 30.April.2013 Del på Facebook Svart 30.April.2013 (redigert) Er vel ikke veldig mye å velge mellom i håndholdt med DSC, Standard Horizon er regnet for å være bra, har ikke hørt noen som har dårlige erfaringer med HX851E, selv ville jeg nok gått for denne. Alternativet er vel Icom IC-M91D, også en anerkjent produsent, du kan jo lese litt om begge. Redigert 30.April.2013 av littmild (see edit history) Sitér dette innlegget - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
DaniB Svart 5.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Mai.2013 Takk for svar. Tror nok det er bra radioer begge de 2, men ser ut som jeg ender på m91d Sitér dette innlegget Link to post
småbåtentusiasten Svart 5.Mai.2013 Del på Facebook Svart 5.Mai.2013 (redigert) Båtmagasinet har nylig sammenlignet de to radioene. Det har flere utenlandske nettsteder også gjort.I Båtmagasinet kom de ganske likt ut. Icom hadde holder med høyere kanter og bedre feste for radioen (strikk) Redigert 5.Mai.2013 av småbåtentusiasten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.