Mamsen Startet 1.Mai.2013 Del på Facebook Startet 1.Mai.2013 Jeg kjøpte i fjor høst en 2006 modell Nor-Dan 980 hvor det fulgte med svært lite teknisk dokumentasjon. Det er en del å gjøre for å få båten 100% og i tillegg synes jeg det er både artig og nyttig og ha best mulig oversikt og kunskap om båten min. Spørsmålet er da om noen har dokumentasjon til denne båten som og er villig til å kopiere dette til meg. Først og fremst trenger jeg elektrisk skjema, men all dokumentasjon er av stor interesse. Det er ikke bygget så mange av disse båtene, men jeg håper allikevel noen har mulighet til å hjelpe meg! Sitér dette innlegget Medlem av Rygge Båtforening Hjemmehavn: Fuglevik Båthavn Draco 21SC - Nor-Dan 780 - Nor-Dan 980 Link to post
Vesper Svart 15.August.2021 Del på Facebook Svart 15.August.2021 Hei Mamsen, Vi titter litt på en 06 nor-dan 980 nå, men vi finner fryktelig lite info om båten Fikk du tak i noe dokumentasjon til slutt? Vi var på prøvekjøring her om dagen og synes båten gikk fint i sjøen, den virker dog tung å få i plan med single Merc 4.2. 320hk. Hvilken motorisering hadde du og var du fornøyd med båten? Sitér dette innlegget Link to post
Marida Svart 16.August.2021 Del på Facebook Svart 16.August.2021 Ta kontakt med Monic Yachting AS i Lillestrøm 63 83 67 00 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.