Ole MP Startet 1.Mai.2013 Del på Facebook Startet 1.Mai.2013 Hei Jeg har en Mørebas 7200. Og så kom jeg over bilder av en tilsvarende båt med helt tak, badeplattform, selvlensende dekk osv.Er det noen som vet om dette er hjemmelaget eller om det finnes og få kjøpt, eventuelt om det er noen som har mål og maler for å få laget dette? Legger ved bilde av båten jeg så på nett. Venter spent på svar. Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 1.Mai.2013 Del på Facebook Svart 1.Mai.2013 Har kjørt en del Mørebas med VP 31 DP, og på fine sommerdager synes jeg patenten med å reise opp setene slik at man satt ute i friluft var kjempefint. Den hardtoppen så hjemmelaga ut. Tror det ble produsert noen med tak ,men da under navnet Myra Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Ole MP Svart 1.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mai.2013 Sommerdagene her oppe i det "høge nord" (Nord-Troms) er det få av og de er sjelden særlig varm, derfor syntes jeg det så veldig praktisk ut å få heldekkende tak og eventuelt selvlensende dekk på båten. Sitér dette innlegget Link to post
Ole MP Svart 7.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Mai.2013 Noen tips? Sitér dette innlegget Link to post
Ole MP Svart 18.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mai.2013 Hei. Noen som kjenner båten på bildet? Nåværende eller tidligere eier, eller? Sitér dette innlegget Link to post
Ole MP Svart 21.Juni.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Juni.2013 Fortsatt ingen som kjenner igjen båten????? Sitér dette innlegget Link to post
Mr. Albin Svart 10.Juni.2015 Del på Facebook Svart 10.Juni.2015 Myra tok vel over formene da Mørebas gikk konkurs, om jeg ikke husker feil, så den båten du så kan være en Myra, og se ut som en Mørebas... Sitér dette innlegget Link to post
Ole MP Svart 10.Juni.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Juni.2015 Det er nok en Mørebas 7200. Jeg har funnet flere bilder av båten og den har Mørebas-merket på siden av styrhuset. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.