Jump to content

Warnow, Nederlandsk "seilbåt" savnet på vei til Norge.


Vidar'n

Recommended Posts

La oss bare håpe at skuta er i bedre forfatning enn hva bildet kan gi indikasjoner på.

Har du sett denne, da vil jeg tro Politi og redningsetater vil ha beskjed..

Håper de blir funnet... I live.... Det har vært mye møkkavær i Nordsjøen den siste uka.

http://www.h-avis.no/nyheter/tre-nederlandske-seilere-savnet-i-nordsjoen-1.7867834

 

Redigert av Vidar'n (see edit history)
Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

 

 

 

Klarsynte

- Tre personer vi har tillit til har uavhengig av hverandre sagt at Peter har kommet seg i land og fortsatt lever. Den ene er en svigerinne av Peter som er klarsynt, den andre er en astrolog, og den tredje er et medium. Ut fra det de sier, har vi sterke indikasjoner på at Peter fortsatt kan finnes. Men da må det letes på land. Jeg vet at Norge er et stort land med utrolig mange øyer, at dere ikke er så mange innbyggere og at været er dårlig, Men jeg ber så innstendig jeg kan om at letingen fortsetter på øyer og holmer der det på noen måte kan være aktuelt at Peter har klart å ta seg i land, sier Monique.

bilde

- Hva forteller de klarsynte?

- At Peter ble tatt av bølgene etter ulykken og ble skylt på land. Der er han, han er i dårlig form, har mistet hukommelsen eller er bevisstløs, ikke er i stand til å skrike etter hjelp eller å finne vann eller mat. Han har ingen muligheter til å komme i kontakt med andre mennesker og har bare to eller tre dager igjen å leve, hvis han ikke blir funnet, sier Monique.

 

 

 

 

 

 

 

 

****************************************************************

 

Herlighet, er det da ingen grenser for hva folk kan tro på? Og BT bringer dette ukritisk videre??

Redigert av H-35 (see edit history)

Maja - LI6522 - MMSI: 258 137 150

Link to post
Share on other sites

Guest Avmønstret#

 

 

 

 

 

Herlighet, er det da ingen grenser for hva folk kan tro på? Og BT bringer dette ukritisk videre??

 

Reagerte på det samme. Bare trist lesning.. og regelen om "å beskytte mot seg selv" virker å være glemt av redaktøren. Men den regelen virker ikke å bety så mye generelt egentlig.

 

Men fakta er vel at det ikke har skjedd noe, ingenting er funnet og leteaksjonen er avsluttet?

Link to post
Share on other sites

  • 4 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...