ezach Startet 2.Mai.2013 Del på Facebook Startet 2.Mai.2013 Hva slags fugemasse kan jeg bruke som pakning mellom lanterne og glasset? Sika? Akrylmasse? Måtte ta det av under feilsøning. Originalt var det en grå pakningsmasse. Sitér dette innlegget Link to post
dvil Svart 2.Mai.2013 Del på Facebook Svart 2.Mai.2013 Du trenger vel ikke noe som limer? En ramme holder glasset på plass? Da ville jeg brukt butyltape eller en slags gummipakning. En som kleber mot en side. Kanskje P-list, altså vinduslist du får i byggevarehus? Butyltape er en gummimasse som ikke herder. Fås på kveil, flate eller runde. Jeg så de hadde en type hos Best Marin. Sitér dette innlegget Link to post
ezach Svart 3.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Mai.2013 Ingen ramme som holder dette fast. Og fugen skal være maks 5 mm. Sitér dette innlegget Link to post
dvil Svart 4.Mai.2013 Del på Facebook Svart 4.Mai.2013 Okey. Du trenger lim- og fugemasse. Har ikke sett delene dine, men jeg tror du kan bruke både silikon og polyuretan - for utendørs bruk. F.eks Wurth Kleb og tett, Casco Marin og Teknikk, Biltema pakningsilikon m.fl. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.