Sander vd Meer Startet 2.Mai.2013 Del på Facebook Startet 2.Mai.2013 (redigert) Hei, Jeg er på jakt etter deler til en fett smurt pakkboks / aksling gjennomføring til en B31 med Yanmar ysb12.. akslinger er 25mm og hylse til gjennomføringen er 38mm. På nettet finner jeg bare nye løsninger fra sleipner (25/38 er ikke tilgjengelig) og Yanmar service sier at de ikke har disse deler (lenger). Delene jeg trenger er: 1 x gummi tetnings ring: innvending 38mm, utvendig 44mm, brede 28mm (stevnflens) 2 x Glidelager: innvending 25mm, utvendig 28mm, brede 15mm (står FZ MB2515DU på de gamle).. ingen info om toleranser osv 2 x Simmering: 25,47,10 (rustfritt eller uten fjær) 1 x Simmering: 25,35,7 (rustfritt eller uten fjær) 1 x gummi slang Di 38mm, Dy 56mm, L 150mm Hjelpe verktøy for å sette på simmeringene (Sleipner leverer sånn rød hat aktig sak..?) Evt ny pakkboks: akslingen er 25 mm, hylse (gjennomføringen) er 38mm utvendig… Utfordringen er da fortsatt denne gummi ringen Noen her ute som har erfaring med dette og kan gi råd? Takker! Sander van der Meer Sofiemyr Redigert 2.Mai.2013 av Sander vd Meer (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.