vikingen31fot Startet 2.Mai.2013 Link til dette innlegget Startet 2.Mai.2013 Er det noen som har fjernet edc`n på Kad44 og byttet til mekanisk pumpe? Tenker på erfaringer rundt dette som:kan jeg bruke dysene som de er eller må jeg justere åpningstrykk? Kan jeg bruke en dieselpumpe fra Kad42 å stille den opp eller er det mer som må gjøres? Tenkte å bruke komplett ledningsnett fra Kad42 så jeg får styringsrele til kompressor osv. Noen som har gjort dette? Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 2.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2013 (redigert) Har ingen erfaringer å bidra med, men heller et spørsmål: Hvorfor ønsker du å gjøre dette? Lagt til: Velkommen som aktiv på forumet! Redigert 2.Mai.2013 av Brigg (see edit history) Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
vikingen31fot Svart 3.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2013 Har ingen erfaringer å bidra med, men heller et spørsmål: Hvorfor ønsker du å gjøre dette? Lagt til: Velkommen som aktiv på forumet! Båten motoren stod i har vært under vann og all elektronikk er defekt. Har ledningsnett+dieselpumpe til Kad42 liggende.. Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 3.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2013 Er det ikke en bedre løsning å anskaffe det som mangler til 44-motoren? Denne er konstruert som en delvis elektronisk styrt motor. Selv om grunnstammen er den samme som for 42-ern er det mye som er forskjellig. Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.