Jump to content

Tesla - nå med båt - lekker men ikke noe for almuen...


dieselfan

Recommended Posts

Neppe så mye realisme i den tror jeg.

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Link to post
Share on other sites

.. men etter enkelte forlis man har lest om her så er kanskje dette noe enkelte engelske produsenter burde vurdert? 

 

bilde

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Link to post
Share on other sites

Meina du man ikkje ser ut når vinduene er mørke? Det kan sikkert stemme om en bruker sot som du sier men mørke vinduer er jo tvert imot mye bedre å sjå ut av. Ellers så minner interiøret meir om en eksklusiv nattklubb enn en båt. Og det stemmer nok veldig bra med det potensielle markedet.

Trur du må løfte blikket ørlite grann lenger enn egen nesetipp. Det er jo klart en kjøper ikkje en sånn båt for å tokke rundt med sjøl og aleine i fjorder for å fiske og kike på fjell. 

Redigert av Knurrbart (see edit history)
Link to post
Share on other sites

fins jo vindusteknologi nå som lar deg styre hvor mye lys / innsyn du vil slippe inn

 

ang: designet så likte jeg det mye bedre en de kantete klossene fra feks Wallypower som jo gjerne fremholdes som det ypperste idag.

 

Framdriftsopplegget , med propell som skal generere strøm...?  skjønner ikke helt hvordan det klare å gi noe som monner, blir litt som å montere sykkeldynamoer på en elbil for å øke rekkevidda   :giggle:

Redigert av ivar (see edit history)

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Link to post
Share on other sites

fins jo vindusteknologi nå som lar deg styre hvor mye lys / innsyn du vil slippe inn

 

ang: designet så likte jeg det mye bedre en de kantete klossene fra feks Wallypower som jo gjerne fremholdes som det ypperste idag.

 

Framdriftsopplegget , med propell som skal generere strøm...?  skjønner ikke helt hvordan det klare å gi noe som monner, blir litt som å montere sykkeldynamoer på en elbil for å øke rekkevidda   :giggle:

 

De satser muligens på generering av strøm i nedoverbakkene i bølgedalene.. :lol: 

Link to post
Share on other sites

får starte kveruleringen jeg da  :smiley: 
.. selv om garn var nevnt lenger opp så tror jeg ikke denne skuta vil omfattes av forskriften Hulda lenker til ..? 

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Link to post
Share on other sites

Jeg regnet for så vidt med at innlegget mitt ville avstedkomme den vanlige kveruleringen. 

Det er nå litt ironisk at du mener andre kverulerer når det faktisk er du som kverulerer og står i med meiningslaust usaklige kommentarer. Der er jo så klart som dagen at dette ikkje er en fritidsbåt for meningmann.  Det er rart med det når en mister gangsynet og alt er bare meg meg meg og alt som ikkje er slik meg meg meg ville hatt er på bærtur. 

Hva har forskriften om fiskefartøy under 15 meter å gjøre med en lystyatch på 40 meter? 

Redigert av Knurrbart (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Har vanskeleg for å skjøna ein ser betre ut gjennom mørke vindauger nattestid. Det er vel helst for innsyn. Men om so er tilfelle er det vel ikkje åleine fargen som gjer det? Har t.d. tilgode å sjå dette brukt på brua på yrkesbåtar. Det er vel her dei ville ha mest bruk for det vil eg tru. Men ein veit aldri, det er so mykje nytt her og. Skal ikkje banne på det.

Redigert av Fjordgubbe (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...