Dagens Finn, spesielle båtannonser (se 1. innlegg før du poster)
-
Similar Content
-
By Leif Espen skarn
Er det noen som vet om mekanikere som kommer til båt plassen i. Bærum og fikser påhenger.det er en merc 115 starter går litt så stopper ,hører pumpa går hver gang jeg starter renset alle filter er det noen som kan hjelpe ?
-
By GeirHenning
Då va Sealine SC35en som ble solgt for en liten stund siden tilsalgs igjen og eieren forventer noen kjape dineros i fortjeneste ser jeg.
Dette var vel en av båten Nordea hentet tilbake fra kunde etter Lunde konkursen.
http://www.finn.no/f...nnkode=37131151
Blei solgt på auksjon via Motorcompaniet for en god måned siden for 1.620.000,-
Selger har vært kreativ og brukt eksakt samme bilder som de brukte den gang ?
-
By nomen
Kalesjen jeg bestilte for ca 1 mnd siden,har ikke den fargen jeg ba om.
Jeg bestilte en sandfarge,men kalesjen er offwhite.
Selgeren har inrømmet feilen.
Prisen på kalesjen er i utgangspunktet 17 000 kr.
Har ikke diskutert dette med selger enda,men hvis jeg skal "være grei" og kjøpe kalesen som den er,bør jeg få en reduksjon på prisen.
Spørsmålet er hvor mye?
Jeg ønsker ikke å komme med urimelige krav,men jeg gidder jo ikke å betale i nærheten av opprinnelig pris når varen ikke er som bestilt.
-
By powerpuff
Jeg er på job offshore nå, og min kone ringte med en nyhet som antagelig er for bra til å være sann
En "Doktor Rey Nygaard" vil absolutt kjøpe båten min, da disse båtene er dyrere I Hellas, og etter å ha sett på bilder og forsikringer om at båten virkelig er som annonsert, vil han ha min kones PayPal konto(eller e-mail) - for å overføre hele summen +3,4% paypal gebyr, han kan desverre ikke komme og se på båten, da han er en veldig travel mann, men vil ordne med et shippingfirma så snart pengene er kommet inn på hennes PayPal konto......
Nå er det forsåvidt riktig at de 2 båtene av same type som jeg har funnet på nettet I middelhavet faktisk er høyere priset
enn min båt, men dette lukter da svindel ? Selv om jeg ikke helt forstår hvordan det kan være det?
Kommer nok til å svare at han får komme og se båten og betale den før den shippes noe sted, eventuellt at pengene star på min konto før jeg gir fra meg noe som helst
Men om det er godt nok at de star på en PayPal konto vet jeg ikke......
PS! Her er en link til min Finn annonse : http://www.finn.no/finn/boat/used/object?editAd=true&finnkode=51096515
-
By DieselDahl
Hva koster hhv bensin og diesel på svenske marinaer nå?
-
Recommended Posts