Jump to content

Tips til sjøtransport fra Oslo til Steilene?


Saltrøe

Recommended Posts

Jeg lurer på om noen her inne har tips til hvor man kan henvende seg for å finne en båt som kunne fraktet ca 70 personer fra rådhuskaia i Oslo til Steilene, og tilbake igjen sent på kvelden? Jeg har sett dette blitt gjort tidligere, men jeg finner ikke ut hvor jeg kan finne slike båter. Jeg har selvsagt sjekket ut de de store charterbåtene, men da blir prisene så høye at jeg like godt kunne kjøpt min egen svære skute istedet. Om noen her skulle hatt en idé eller råd hadde jeg blitt meget takknemlig. Tusen takk.

 

Hilsen André

Link to post
Share on other sites

Han har jo tydeligvis sjekket disse charterbåtene, og synes det blir for dyrt. Men det er da ingen som lovlig kan frakte så mange uten at det er

en registrert passasjerbåt med mannskap.

Et annet problem er jo muligheten for å legge til på Steilene med stor båt, den er ganske kinkig. Er vel ingen egnet brygge der for større

passasjerbåter, eller?

 

Link to post
Share on other sites

Ms Fortuna skrev 23 minutes ago:

Han har jo tydeligvis sjekket disse charterbåtene, og synes det blir for dyrt. Men det er da ingen som lovlig kan frakte så mange uten at det er

en registrert passasjerbåt med mannskap.

Et annet problem er jo muligheten for å legge til på Steilene med stor båt, den er ganske kinkig. Er vel ingen egnet brygge der for større

passasjerbåter, eller?

 

Det er jo ikke uvanlig med ganske store bryllup og andre arengamanger der ute så jeg tenker de har brygge som tar noe større båter på innsiden mot Nesodden.

Nå kommer sommeren?

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...