Jump to content

Baugspyd til Viksund 340 som er mest mulig likt originalen?


hppbåt

Recommended Posts

Jeg har en Viksund 340 (2007) som jeg skulle ha ettermontert et baugpsyd på. Type baugspyd skal være så likt originalt som mulig, og jeg vil IKKE at the skal være et støttestag ned til baugen. Jeg har sett en løsning på en Viknes 1030 ( fra Rtech eller SunTech) som ser bra ut. Siden Viksund er konkurs er det ikke mulig å få noe derfra (har prøvd også Strusshamn båt). Var også i kontakt med Weberg i Fredrikstad, men de lager ikke baugspyd lenger. Så jeg håper noen av dere på forumet kan har noen erfaringer med Viksund og ettermontering av baugspyd. Hvis dere har bilder, hadde det vært topp :)

Link to post
Share on other sites

Takker for input. En korreksjon, 340/360 er like i skroget foran, men ikke oppe på baugen. 360 har en midtstolpe med luker på hver side. 340 har ikke midtstolpe, og luke over hele. Derfor er nok utformingen på baugspydene noe forskjellig. Er det noen med 340 som har baugspyd, kan gi råd og som kan legge ut bilder?

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...