Jump to content

Boatinfo.no er ikke tilgjengelig - noen som vet noe?


Napoli

Recommended Posts

  • 4 måneder senere...
  • 3 uker senere...

På grunn av for stor trafikk og "tekniske problemer", valgte selskapet som hoster Boatinfo, som er Bluehost,  plutselig å ta den ned, å krevde et hårreisende beløp for dedikerte serverløsning for å få den opp igjen.

 

Det har ikke vært lett å få flyttet siden heller, men det er underveis. Bluehost har gjort det nesten umulig å få flyttet ting på en enkel måte.

 

Det ser ut som Bluehost kun har deaktivert noe i DNS, og at IP-adressen fremdeles virker, så jeg har oppdatert DNS oppslaget for domenet direkte, slik at det peker til den IP-adressen, så får vi se om det virker så lenge ?

Redigert av adeneo (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Takk for at du har funnet den, men det er etter litt undersøkelse altså en IP-adressen som tilhører min VPS, det samme gjør domenet, så jeg forsøket å få Boatinfo opp igjen nå, det er pussig at serveren er oppe med IP men ikke domenet?

 

Jeg har vært litt opptatt med andre ting de siste månedene, så har ikke fått gjort noe med dette før nå.

 

Venter på DNS oppdatering for å se om det fungerer med en A-record direkte til den adressen eller ikke, men har også begynt å flytte de rundt 50 gigabyte med data som siden består av til en annen server, ettersom hosting-selskapet nærmest har kidnappet siden for å presse ut mer penger for hostingen..

Link to post
Share on other sites

  • 3 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...