Jump to content

Forlenge Raymarine hsb2 kabel


joelle

Recommended Posts

Ska koble sammen min dsm300 og c80 plotter, men sliter med at jeg kun har en 1 meter kabel.

 

det er ikke mulig for meg at få plass til modulen nærme nokk sånn at den kabel jeg har kan brukes.

 

Det er tre pin på kontakten og tenker da enkelt at det er en tre leder kabel.

 

hvor svårt kan det være å kutte den kabel jeg har på mitten og skøte på det antal meter jeg trenger?

 

hva tenker ekspertene her inne?

Link to post
Share on other sites

Huff, ble du plaget med dette? Disse Raymarine kablene koster så mye at det er en skam, så får du heller ikke kjøpt løse plugger. Om du står helt fast så tror nok at jeg ville tatt sjansen på å kappe kabelen. Men som offpist skriver så må det nok gjøres skikkelig. Har en liten mistanke til at lederne også er godt skjermet. Du må legge ut hvordan det går med prosjektet :thumbsup:

Link to post
Share on other sites

Da må jeg skryte av Raymarine Norge.

 

ringte dem og spurte om det var noen stor hokuspokus å skjøte disse kablene. Fikk da bekreftet at det er det ikke.

 

men han på, Raymarine lurte på hvis han kunne få sjekke en ting å ringe meg tilbake.

Etter ti minutter så ringte han meg tilbake å fortalte at han har en tre meter kabel som han sender meg i posten. Gratis.

 

Det er service langt over forventningene

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...