Jump to content

Kjøpe nytt kjøleskap 85L til båt, anbefalinger


Vard

Recommended Posts

Det gamle kjøleskapet har sett sine beste dager, og er derfor på jakt etter nytt kjøleskap 85 L i Stavangerområdet. Finner stort sett bare Maritim som selger. De hadde et skadet 85L kjøleskap inne. Er det noen som kan anbefale kjøleskap. Ser at det stort sett går i Isotherm, men hører også om noen har andre gode anbefalinger. Vet noen om andre forhandlere av kjøleskap til båt på Nord Jæren?

 

 

Vard

Link to post
Share on other sites

Jeg kjøpet nytt kjøleskap hos maritim i høst. DOMETIC COOLMATIC CRX-110.

Da hadde de dette til 30% avslag. Mange av de andre kjøleskapene var da også nedsatt, men med ulike rabatter. Har ikke fått montert mitt ferdig ennå, da jeg må bygge om byssen for å få plass. Det kan imidlertid lønne seg å følge med på prisene en stund.

Link to post
Share on other sites

Sjekket en del angående strømforbruk når jeg kjøpte nytt kjøleskap for ca 10 år siden. På det 130 liters skapet jeg skulle ha fant jeg at et Vitrifrigoskap hadde så og si dobbelt så høyt forbruk som Isotherm. Litt rart igrunnen siden det i følge dataene var akkurat samme Danfos kompressor i begge. Kjøpte iallefall Isotherm og det har surret og gått nesten kontinuerlig i 10 år. 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...