Jump to content

securitas merking, hva må til for å få en båt eller motor merket.


shadowline

Recommended Posts

Hei, og velkommen til dette forumet! :flag:

 

Lurer på om det kan være Securmark du mener?

 

http://www.securmark.no/

 

Du finner en liste over forhandlere som kan gjøre denne merkingen som jeg også sterkt anbefaler! Har gjort det på mine båter og registrerer dem også hos Securmark.

 

:sailing:

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Link to post
Share on other sites

Sjekket opp dette da ejg ikke får båten registrert i småbåt registret grunnet manglende dokumentasjon.

 

Pris standar merking 1450,-

 

Pris ekstra (10 000) merking 2140,-

 

Dette er priser fra nothuset i sandnessjøen

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Link to post
Share on other sites

Ser at det er slike merker på båt og motor jeg kjøpte ifjor, men har ikke gjort noe ang. info om eierskifte. Det bør vel gjøres, og i så fall hvor skal den info sendes? Er det noen årsavgift?

Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...