Sjekk medlemssidene. Da finns en brosjyre.jeg lurer på om noen kan si meg noe om når og hvor sjømann snekke ble produsert
finnes det noe info om denne båttypen på nettet?
Og ellers kan nok Batdilla fortelle deg det meste....jeg lurer på om noen kan si meg noe om når og hvor sjømann snekke ble produsert
Hei, bingo - og velkommen til baatplass.no!jeg lurer på om noen kan si meg noe om når og hvor sjømann snekke ble produsert
jeg lurer på om noen kan si meg noe om når og hvor sjømann snekke ble produsert
hallo har kjøpt meg en sjømann som nettop er sjøsatt på mjøsa.
Ser du ikke har fått noen svar ennå. Kan forsøke å stille noen spørsmål, så får vi se om det er nok til å dra igang noen svar fra andre....når jeg kjører på full gass eller nesten full så ryker det svart av motoren og pottebendet blir så varmt at det tar fyr i lokket på motorkassa.har hørt at dette kan komme av feil stigning på propellen.motoren er en yanmar yse 12.noen som har vært borti noe lignende og hvordan skal man finne riktig stigning på propellen?
Gratulerer, og velkommen til baatplassen!En Sjømann 22 til på Mjøsa... Kjøpte en i dag så nå er det bare å vente på at isen forsvinner og vannet stiger... Vel får prøve å selge snekka jeg har også...
Sjømann er en selvbygger, og derfor blir det mye forskjellig. "Riktig" utseende er nok som tegningene i dokumentarkivet vårt viser.Hvordan skal en orginal Sjømann22 se ut