S/S Anna Startet 2.Mars.2008 Del på Facebook Startet 2.Mars.2008 Er det noen som veit åssen skum det er som blir brukt i bunn?? Kommentar fra moderator:Emnetittelen er endret, var opprinnelig Selco.Emnetittelen skal fortelle entydig hva emnet handler om. Hvis det er relevant skal produktnavn/modell være med. CAPSLOCK i tittel er forbudt. For mer informasjon, se 'Posting i Åpent Forum' samt Etikette Sitér dette innlegget Link to post
Droll Svart 2.Mars.2008 Del på Facebook Svart 2.Mars.2008 (redigert) Kan ikke hjelpe deg med det hvilken type som er brukt, MEN er det blitt bløtt MÅ det fjernes, ved utbedring etterpå bør en også UNNGÅ å bruke noe slags skum . Har vært igjennom det temaet før, fjernet ALT, la inn avstivere istedet, ( se her ). Ta også et søk her på forumet, du er ikke den første med en gammel Selco... Velkommen til BP .. Arne Kjetil Redigert 2.Mars.2008 av Droll (see edit history) Sitér dette innlegget Deler søkes... Link to post
S/S Anna Svart 2.Mars.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mars.2008 Takk for svar.. Er helt ny når det gjelder båt.. Jeg og min samboer kjøpte oss en selco forrige sommer,som vi har pussa opp litt. Malt og div. Det som de forrige eierne har gjort er at de har skjært to hull i gulvet mellom setene og tatt ut skum.Det hadde kommet vann inn. Vi veit ikke helt hva vi skal gjøre,tenkte det enkleste var vel og fylle igjen med skum. Tror ikke at det skummet som er der er vått.... Er det noen som har noen forslag???? Hilsen Lussan Sitér dette innlegget Link to post
Boywonder Svart 2.Mars.2008 Del på Facebook Svart 2.Mars.2008 Er det noen som har noen forslag???? Hilsen Lussan Fjern alt skummet. Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
Ingar Svart 2.Mars.2008 Del på Facebook Svart 2.Mars.2008 Det er polyuretanskum. Her er etpar linker hvor det står om emnet: Dagbok prosjekt fjerne skum - bygge ny dobbeltbunn Utbedring dobbeltbunn med vann - Selco 13 Sitér dette innlegget Link to post
S/S Anna Svart 4.Mars.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mars.2008 Takk! Detaljert og fint! Skal bringe det videre til samboer! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.