Jump to content

Et nytt båtblad!

tilsjos.no

Recommended Posts

Hallo alle sammen :smiley:. Vi er to ungdommer på ca. 14 år, fra Drammen som driver et båtblad som heter "Til Sjøs".

Dette bladet ble startet i fjor og kundene våre syns det er kjempe bra :wink:.

Mange tror kanskje vi bare kopierer for å få penger, men det er IKKE sant. Dette gjør vi helt selv fra start til slutt og gjør ikke dette for å tjene penger.

I bladet er det: Intervjuer, test(er), fem på sjøen, vitser og masse masse mer.

Kontakt meg på mail for mer info.

Mvh Til Sjøs

Redigert av Til Sjøs (see edit history)

Dette er et litt vilt forslag kanskje - men hva med å lage dette bladet til et medlemsblad for Baatplassen.no? Det er masse konkurranse i båtblad markedet - og det er ikke lett å få økonomien til å henge sammen tror jeg. Har man det som et elektronisk blad i pdf format unngår man trykkekostnadene, og det er vel ca 15.000 båtmedlemmer her. I hver utgave kan man kanskje presentere et medlem (frivillig naturligvis), man kan ha rapporter fra messer etc etc. Mulig det blir litt mye overlapp mot forumet i seg - men det kan kanskje løses

bare en tanke :smiley:

Redigert av Bitteliten (see edit history)

Hei "Til Sjøs".

Kjempefint foretak dere har. Det bitteliten er inne på er jo en tanke dere burde vurdere. Er selv medlem av et annet web-forum (8000 medlemmer) og har siden starten mottatt medlemsblad i over 15 år og synes det er et fint tillegg til websiden vår. Opphavsretten til bladet sikrer dere ved at dere beholder full kontroll over bladet. Kunne godt tenkt meg et blad i sommermånedene når vi ikke har så stor tilgang til BP og ligger å dupper ute i fjorden. Og stoff å ta av er det jo flust opp av her på BP.

Lykke til videre :flag: som ung redaktør.

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Hei til sjøs!

Kjekt og lese at det er unge entustiaster som bruker av tiden sin på å lage båtblad.

Da jeg gikk på ungdomskolen drev jeg og noen kammerater en ungdomsbedrift der vi laget en avis. (Minavisa- Den glade avis :lol: ) Desverre ble det for mye arbeid og vi la ned for noen år siden.

Har dere registrert dere som ungdomsbedrift? Jeg vil anbefale dere det! http://www.ue.no/

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Vi har registrert oss som elevbedrift, men driver bare med dette på fritiden :cool:

Nettopp derfor kan dette være en gavepakka til dere for å få en god start med stabile inntekter :smiley: 3 utgaver i året - 1000 abbonenter = 60.000 kroner i inntekter. Og da har jeg bare telt med de 1000 mest ivrige av Baatplassens nesten 15000 medlemmer :smiley:

Det er en del her inni som har ganske mye erfaringer med å drive bedrifter - her kan dere sikkert få mange gode råd. Jeg vet om alt fra konsernsjefer, journalister, IT konsulenter til revisorerer som er aktive her på forumet :smiley: Og mange her synes det er toppers å kunne støtte både Baatplassen og dere :yesnod:

Redigert av Bitteliten (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...