tilsjos.no Startet 21.April.2008 Link til dette innlegget Startet 21.April.2008 (redigert) Hallo alle sammen . Vi er to ungdommer på ca. 14 år, fra Drammen som driver et båtblad som heter "Til Sjøs". Dette bladet ble startet i fjor og kundene våre syns det er kjempe bra . Mange tror kanskje vi bare kopierer for å få penger, men det er IKKE sant. Dette gjør vi helt selv fra start til slutt og gjør ikke dette for å tjene penger. I bladet er det: Intervjuer, test(er), fem på sjøen, vitser og masse masse mer. Kontakt meg på mail for mer info. Mvh Til Sjøs Redigert 21.April.2008 av Til Sjøs (see edit history) Sitér dette innlegget WWW.TILSJOS.NO Tips oss på: tips@tilsjos.no Link to post
Sleipner93 Svart 21.April.2008 Link til dette innlegget Svart 21.April.2008 Kunne vært interessant med noen bilder av hvordan bladet ser ut... Hvor mye koster det? Sitér dette innlegget Link to post
tilsjos.no Svart 21.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.April.2008 (redigert) Hei, Sleipner93 Ja, det kan jeg sende deg.. Det koster 25,- Mvh Til sjøs Redigert 21.April.2008 av Til Sjøs (see edit history) Sitér dette innlegget WWW.TILSJOS.NO Tips oss på: tips@tilsjos.no Link to post
glek Svart 21.April.2008 Link til dette innlegget Svart 21.April.2008 Hadde vært fint om du kunne legge ut noen bilder her på BP. Dette er jo absolutt stedet for de interesserte. Mvh.glek Sitér dette innlegget Link to post
tilsjos.no Svart 21.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.April.2008 Dette bildet er av forsiden til det nyeste bladet. Vi var på "Sjøen for alle" og vi testet 6 båter(ikke prøvekjørte). PS. Bildene ble tatt med kamera og ble litt dårlige. For mer info kontakt meg. Mvh Til Sjøs Sitér dette innlegget WWW.TILSJOS.NO Tips oss på: tips@tilsjos.no Link to post
logget av Svart 21.April.2008 Link til dette innlegget Svart 21.April.2008 Hei begge to. Jeg har hørt mye bra om bladet deres. Kjempebra. Går det an å abonere på bladet deres? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 21.April.2008 Link til dette innlegget Svart 21.April.2008 (redigert) Dette er et litt vilt forslag kanskje - men hva med å lage dette bladet til et medlemsblad for Baatplassen.no? Det er masse konkurranse i båtblad markedet - og det er ikke lett å få økonomien til å henge sammen tror jeg. Har man det som et elektronisk blad i pdf format unngår man trykkekostnadene, og det er vel ca 15.000 båtmedlemmer her. I hver utgave kan man kanskje presentere et medlem (frivillig naturligvis), man kan ha rapporter fra messer etc etc. Mulig det blir litt mye overlapp mot forumet i seg - men det kan kanskje løses bare en tanke Redigert 21.April.2008 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
tilsjos.no Svart 21.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.April.2008 Hei Det går ann å abonnere på bladet. Det koster 60,- for tre blader, men med porto koster det 120.- Mvh Til Sjøs Ps. Takk for god respons. Sitér dette innlegget WWW.TILSJOS.NO Tips oss på: tips@tilsjos.no Link to post
tilsjos.no Svart 21.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.April.2008 Hallo Bitteliten Bra at du kommer med ideer , skal tenke på det. Mvh Til Sjøs Sitér dette innlegget WWW.TILSJOS.NO Tips oss på: tips@tilsjos.no Link to post
Jawik Svart 21.April.2008 Link til dette innlegget Svart 21.April.2008 Hei "Til Sjøs". Kjempefint foretak dere har. Det bitteliten er inne på er jo en tanke dere burde vurdere. Er selv medlem av et annet web-forum (8000 medlemmer) og har siden starten mottatt medlemsblad i over 15 år og synes det er et fint tillegg til websiden vår. Opphavsretten til bladet sikrer dere ved at dere beholder full kontroll over bladet. Kunne godt tenkt meg et blad i sommermånedene når vi ikke har så stor tilgang til BP og ligger å dupper ute i fjorden. Og stoff å ta av er det jo flust opp av her på BP. Lykke til videre som ung redaktør. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
KenBjork Svart 21.April.2008 Link til dette innlegget Svart 21.April.2008 Synes tanken til bitteliten var knall. Alltid åpen for nye båtblad, + at hadde det også blitt medlemsblad. Uten om har jeg ikke hørt om dette båtbladet, er vel for lokalt Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
Seilaren Svart 21.April.2008 Link til dette innlegget Svart 21.April.2008 Hei til sjøs! Kjekt og lese at det er unge entustiaster som bruker av tiden sin på å lage båtblad. Da jeg gikk på ungdomskolen drev jeg og noen kammerater en ungdomsbedrift der vi laget en avis. (Minavisa- Den glade avis ) Desverre ble det for mye arbeid og vi la ned for noen år siden. Har dere registrert dere som ungdomsbedrift? Jeg vil anbefale dere det! http://www.ue.no/ Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
tilsjos.no Svart 21.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.April.2008 Ja, jeg er enig i ideen Vi skal tenke på det. Vi har registrert oss som elevbedrift, men driver bare med dette på fritiden Sitér dette innlegget WWW.TILSJOS.NO Tips oss på: tips@tilsjos.no Link to post
Bitteliten Svart 21.April.2008 Link til dette innlegget Svart 21.April.2008 (redigert) Vi har registrert oss som elevbedrift, men driver bare med dette på fritiden Nettopp derfor kan dette være en gavepakka til dere for å få en god start med stabile inntekter 3 utgaver i året - 1000 abbonenter = 60.000 kroner i inntekter. Og da har jeg bare telt med de 1000 mest ivrige av Baatplassens nesten 15000 medlemmer Det er en del her inni som har ganske mye erfaringer med å drive bedrifter - her kan dere sikkert få mange gode råd. Jeg vet om alt fra konsernsjefer, journalister, IT konsulenter til revisorerer som er aktive her på forumet Og mange her synes det er toppers å kunne støtte både Baatplassen og dere Redigert 21.April.2008 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
tilsjos.no Svart 21.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.April.2008 Det var en kjempe bra ide Men hvordan skal vi få de til å bli abonnenter? Her på baatplassen.no Mvh Til Sjøs Sitér dette innlegget WWW.TILSJOS.NO Tips oss på: tips@tilsjos.no Link to post
Seilaren Svart 21.April.2008 Link til dette innlegget Svart 21.April.2008 Skrive gode artikler i bladet deres. Så gjør vi resten av jobben. Den såkallede "munn til munn" metoden mellom medlemme vil få flere og flere til å henge seg på! Bare alderen og pågangsmotet deres er jo grunn nok til å abonnere! Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
M/S Bastard Svart 21.April.2008 Link til dette innlegget Svart 21.April.2008 Er det mulig og laste ned ett tidligere nummer av bladet? Sitér dette innlegget Link to post
Mysigt Svart 21.April.2008 Link til dette innlegget Svart 21.April.2008 Supert forslag fra Bitteliten....blir gjerne med og "legger" meg ut på nettet Sitér dette innlegget Livet är inte bara sprit.....kroppen måste ha øl också.. Link to post
tilsjos.no Svart 21.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.April.2008 Den er grei Mvh Til Sjøs Sitér dette innlegget WWW.TILSJOS.NO Tips oss på: tips@tilsjos.no Link to post
tilsjos.no Svart 21.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.April.2008 Dere kan desverre ikke laste ned tidligere blader Men dere kan bestille abonnement.. Mvh Til Sjøs Sitér dette innlegget WWW.TILSJOS.NO Tips oss på: tips@tilsjos.no Link to post
Bitteliten Svart 21.April.2008 Link til dette innlegget Svart 21.April.2008 Etter min mening er neste steg for dere å sende enhenvendelse til Ingar - som kanskje diskuterer det med Skipsraadet. Sitér dette innlegget Link to post
tilsjos.no Svart 21.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.April.2008 Skal jeg sende mail til han eller? Mvh Til Sjøs Sitér dette innlegget WWW.TILSJOS.NO Tips oss på: tips@tilsjos.no Link to post
Bitteliten Svart 21.April.2008 Link til dette innlegget Svart 21.April.2008 En IM eller en mail. Samme det - bare han kommer på banen - for det er hans forum. Henvis til denne tråden. Jeg stiller gjerne opp og støtter dere om det er behov for det. Jeg tror et medlemsblad for Baatplassen hadde tilført forumet og dere mye Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 21.April.2008 Link til dette innlegget Svart 21.April.2008 Men hvordan skal vi få de til å bli abonnenter? Her på baatplassen.no Dere kan jo begynne med å legge ut en adresse hvor vi kan bestille fra . Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
tilsjos.no Svart 21.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.April.2008 Hva heter han bitteliten? Mvh Til Sjøs Sitér dette innlegget WWW.TILSJOS.NO Tips oss på: tips@tilsjos.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.