Jump to content

Princess P35 86-92mod - Hvor har dere baupropellen?


P35

Recommended Posts

Hei.

Kan noen med Princess P35 86-92mod hjelpe meg med plassering av baugpropellen?

Jeg ser egentlig 2 muligheter, enten i første hullet under køya eller i luken i gulvet i lugaren..

Men det hadde vært kjekt hvis noen med baupropell kunne hjulpet meg, og evt har dere bilder fra innsiden hadde det vært helt fantastisk...

Redigert av P35 (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Under køya ja. Sjøkua tok nylig mål av plasseringen i Escada, og kan sikkert gi deg målene.

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Vet ikke egentlig. Er en 4Hk (eller 4,5Hk) Vettus. Kan ta mål i morgen om du trenger det. Kan også knipse noen bilder under køya?

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Njaeei. Blir litt snau i sidevind kanskje, men egentlig ikke noe stort problem. To maskiner sørger jo for utmerkede menøvreringsegenskaper uansett.

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Ja det er nok ikke optimalt med 5Hk på en P35, men pris spranget til neste modell er jo nesten dobbelt.. Jeg er ikke avhenig av baupropellen men synes det kan være kjekt å kunne ha litt hjelp i trange havner. Har brukt båten lenge nå, og den er ikke vanskelig å håntere.

 

Og jeg har baupropellen på lageret på jobben min, så den bråker ikke mye der heller, men den støver bort og fortjener nok bedre å komme seg på fjorden litt den også.. :wink::giggle::giggle:

Redigert av P35 (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Knipset noen bilder på måfå i kveld. Håper dere kan få noe ut av det.

 

0809_sommer08_002.jpg

0809_sommer08_003.jpg

0809_sommer08_001.jpg

0809_sommer08_004.jpg

0809_sommer08_007.jpg

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Ja, det er skuffen. Den synes å komme fra feil side, men det kommer av at bildet ble speilvendt, da jeg holdt kamera opp-ned da jeg tok bildet

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...