Jump to content

Hvor bliver sommeren av????????


svenk

Recommended Posts

Det er sjelden jeg blir værsjuk, men nå sender jeg ut en etterlysning etter sommeren!!!!

 

Jeg vil ha båten min på vannet, og skal jeg få til det, er jeg avhengig av oppholdsvær!!!! Skal gå over båten med Jotun hard-top, men det er jo aldri oppholdsvær mer enn to timer om gangen.......

 

Uff og huff

Link to post
Share on other sites

Hvor stor er båten din da? Et alternativ kan kanskje være å rigge deg til et telt rundt båten. Jeg var i samme beita i fjor og løste det med et partytelt til 2-300,- og et par presenninger. Med litt bra arbeidslys i tillegg, kan man fint drive døgnet rundt om man vil.

Bilde

Link to post
Share on other sites

Like stor båt som den andre du har..... Sjømann 22, med sjark overbygg. Må nok nesten ringe Arnardo hvis den skal under telt  :rolleyes:

 

Men hvis været ikke bedrer seg, har jeg en avtale så jeg får kjørt den under tak til helgen, men da reiser jeg på laksefiske, så jeg håper Siri og Co kan melde litt fint vær - bare for meg....

Link to post
Share on other sites

...Må nok nesten ringe Arnardo hvis den skal under telt

Nå, nå... Riktignok liker også jeg å betrakte Sjømannen i mitt stille sinn som helt enorm, men Arnardo er kanskje en smule overdrevet :rolleyes:?

 

Du har ikke opplagspresenning/stativ som kan utnyttes da? Det kommer jeg til å gjøre neste gangen været ikke samsvarer med ting som må gjøres. Må bare rigge noe slik at presenningen kommer litt mer ut fra skroget, så har jeg mitt eget Arnardo telt. Du får ha lykke til med været & Siri. :rolleyes:

Link to post
Share on other sites

Har akkurat hatt et helv...s vær i Holmestrand nå :diving

Blinket og buldret om hverandre, buldrer litt enda da :rolleyes:

Og akkurat det samme møkka været var i Bunnefjorden også :diving

Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!!

HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER.

Link to post
Share on other sites

Finværet begynner i  uke 29  og vil vare til langt utpå høsten.

 

Dette er noe jeg tror ,  og ikke vet med 100% sikkerhet.

:wink:

 

Min ferie begynner heller ikke før uke 30,

 men kona skal ha ei uke på å male huset før vi dra på ferie,  så derfor bør finværet komme i uke 29.

 

"Dette er en bønn til han i andre etasje"   nå får jeg bare vente og se om han er inne,  og hører mine bønner.

 

:cool::wink:

Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day."

Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC.

http://lagoon380careka.blogspot.com/

Link to post
Share on other sites

hmm  finværet kommer tirsdag i uke 28 og varer akkurat i fire uker

...og det er ikke noe jeg tror, men det vet jeg :wink:

:wink:

M/Y Ellen Marie

:cool: Nei ...feil, sommeren kommer torsdag i uke 28.!! (og varer i 4 uker) :lol:

                                                                            SOLO

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...