jo_no Startet 13.Oktober.2009 Del på Facebook Startet 13.Oktober.2009 Det refereres til flere tråder i senere tid vedr. båtkrybber. Har selv laget meg en ny for sesongen. Bildene nedefor viser hvor enkelt men samtidig en solid utførelse Det er en fordel å vite litt om avstand ut fra midten og høyde opp; dvs vinkelen i V-en Ved å gjøre krybba 'romslig' vil en kunne komme til på sidene for stoffing etc ved å ta ut støtteklossene. Her kommer bildene: Klar til bruk: Båten på plass: legg merke til den gode plassen og kilene som enkeltvis kan tas ut. Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 13.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2009 Dette var jo riktig bra, dessverre vet jeg lite om hva vinkler jeg sakl sette av til min båt, så jeg må nok gå for noe som kan justeres når båten fremdeles henger i kranen. Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 13.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2009 Kjempeflott krybbe du har bygget... Ser også noen løsninger her som jeg kan bruke for å bedre stabiliteten på den krybben jeg har bygget Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.