sgullak Startet 7.Mai.2013 Link til dette innlegget Startet 7.Mai.2013 Som tillelen beskriver så har jeg kjøpt biltema sin sealer http://www.biltema.no/no/Bat/Kjemikalier/Maling-og-lakk/Sealer-for-tre-og-metall-36353/ å der er det beskrevet en type tynner, men fikk høre av biltema att den tynneren som er beskrevet har gått ut av sortemanget. Er det noe annet jeg kan bruke?? På forhond takk Sitér dette innlegget Link to post
sgullak Svart 7.Mai.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2013 Har foresten ment å bruke rull for å legge den på... Eller må den egentlig primes? det er igjenn noe primer der fra før. men noen plasser er det hull i primeren. Sitér dette innlegget Link to post
Pettern1972 Svart 7.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2013 (redigert) Ikke bruk whitesprit. Prøv ufortynnet et sted som ikke er synlig Redigert 7.Mai.2013 av Pettern1972 (see edit history) Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
dude Svart 7.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2013 jeg brukte denne sealeren ufortynnet. Ellers er den xylenbasert, så da må vel tynneren nødvendigvis være det samme? kanskje jotun tynner nr 7 feks.. Skjønner ikke helt at biltema ikke fører den lenger? den fremkommer både i katalogen og på nettet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.