DC2000Reaper Startet 9.Mai.2013 Del på Facebook Startet 9.Mai.2013 Har ikke bakgrunn med å jobbe med båt, men skal forsøke:) Overtatt en Draco HT 2000 20". Har vært under sjøvann. Denne er fra 1977. Mål er å få den ferdig iløpet av sommeren. Interiør... Motorrom.... Ikke særlig pent! Ble kontaktet av en kar inne på baatplassen og som hadde en lik motor. Denne skulle være totaloverhalt... Gode nyheter:D Denne hadde stått inne i en Bayliner 23":P Sitér dette innlegget Link to post
DC2000Reaper Svart 9.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mai.2013 Motor kjøpt for en grei penge og fraktet hjem:) Sitér dette innlegget Link to post
DC2000Reaper Svart 9.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mai.2013 Har en kamerat som har gravemaskin og havn å ha båten i. Ikke dumt:D Da va det bare å skru av motorlabbene og hekte til grabben... Et vakkert syn å se motor bli hevet ut av motorrom.. Motorrommet ser ikke ut da:/ Her må jeg tømme spillolje og skit over på oljefat og få det levert til miljøstasjon. Det blir neste prosess... Ser fram til å få det rent å pent oppi skuta så blir det litt lettere å jobbe der også:D Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 9.Mai.2013 Del på Facebook Svart 9.Mai.2013 Fint å se at de gamle båtene blir tatt vare på. Gjør et grundig arbeid med båten så får du virkelig noe å bli stolt av. Ut med instrumenter og kabler. Inn med nytt. Koster litt. Men blir veldig bra. Lykke til. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
DC2000Reaper Svart 9.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mai.2013 Takk for det:) Ska gjøre så godt eg kan for å få den i topp stand og enda litt til. Blir nok ikke billig:P Sitér dette innlegget Link to post
DC2000Reaper Svart 13.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Mai.2013 Fått vasket endel i motorrom i dag. Fortsetter i morgen og satser på å få vasket hele båten. Litt kjekkere å jobbe i ren båt:) Sitér dette innlegget Link to post
sofa Svart 14.Mai.2013 Del på Facebook Svart 14.Mai.2013 Hei Da er fritids problemene løst ser eg. Hvis båten er kledd invendig med skottbekledning må du fjerne denne og gjøre rent bakom før montering av ny. En bekjent av meg reparerte en halco som hadde vært under vann, han bare vaska vinylen, men når sola varmer lukter det jævlig, (råtten tang ) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.