gbraen Svart 17.Juni.2013 Del på Facebook Svart 17.Juni.2013 Leste på ett amerikansk forum at uv-huset maks tåler 150 hk. Sitér dette innlegget Link to post
SigurdS Svart 30.Juni.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Juni.2013 Siste rest av støyping i dag: Og endelig litt synlig "framgang"! Sitér dette innlegget Link to post
SigurdS Svart 16.Juli.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juli.2013 Prøvemontering av instrumentplate Nye paneler til oljing: Sitér dette innlegget Link to post
SigurdS Svart 24.Juli.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juli.2013 Første strøk med topcoat inne i hardtop'en: Sitér dette innlegget Link to post
SigurdS Svart 1.August.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.August.2013 Sliping påbegynt, skikkelig drittjobb! Sitér dette innlegget Link to post
lingefan96 Svart 1.August.2013 Del på Facebook Svart 1.August.2013 Herlig prosjekt!? Sitér dette innlegget Link to post
SigurdS Svart 4.August.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.August.2013 Takk for det, håper jeg rekker å få den utpå før sesongen er over :-) Sitér dette innlegget Link to post
Chrishobby Svart 14.September.2013 Del på Facebook Svart 14.September.2013 Noe framgang her? ;) Sitér dette innlegget Link to post
G-sabb Svart 14.September.2013 Del på Facebook Svart 14.September.2013 Her er en fin en. Sitér dette innlegget Link to post
SigurdS Svart 30.April.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.April.2014 Heisann, har vært litt fraværende her! Båten ble lakkert sent i høst, så nå er det på'an igjen! :-) Skal legge ut noen bilder av hvordan det ligger ann i morgen! Sitér dette innlegget Link to post
SigurdS Svart 25.Mai.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Mai.2014 Sitér dette innlegget Link to post
SigurdS Svart 25.Mai.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Mai.2014 (redigert) Det går fremover og nå begynner endelig Fjordlingen å ligne på en båt igjen..! I dag satte jeg inn nye (tonede) ruter, monterte instrumentplata og fikk lagt opp mye av det elektriske.. Kommer til å holde det enkelt; Lanterner (led), innvendig belysning (led) og lensepumpe automatikk av/på! Redigert 25.Mai.2014 av SigurdS (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
fredde1972 Svart 25.Mai.2014 Del på Facebook Svart 25.Mai.2014 Kult prosjekt. Gleder meg til å se første video på fjorden :) Sitér dette innlegget Link to post
SigurdS Svart 26.Mai.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mai.2014 Takk for det! :-) Det kommer video fra fjorden! Sitér dette innlegget Link to post
SigurdS Svart 29.Mai.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Mai.2014 Sitér dette innlegget Link to post
SigurdS Svart 29.Mai.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Mai.2014 Bob´s lift (Heavy Duty Jackplate) og Quicksilver hydraulisk styring..! :-) Sitér dette innlegget Link to post
quantumduck Svart 30.Mai.2014 Del på Facebook Svart 30.Mai.2014 Den begynner å bli fin, ja ... gleder oss til flere bilder :-) Dette er jo en båt som har utseendet med seg også, ikke bare sjøegenskapene. Sitér dette innlegget Link to post
SigurdS Svart 1.Juni.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Juni.2014 Motor montert! :-D Sitér dette innlegget Link to post
Lodda Svart 11.Juni.2014 Del på Facebook Svart 11.Juni.2014 Spennende prosjekt og en meget kul klassiker... Sitér dette innlegget http://www.helmar.no Link to post
Frissy Svart 11.Juni.2014 Del på Facebook Svart 11.Juni.2014 Dette ser jo flott ut. Jeg er imponert over hvor fint du har fått det til. Fine linjer på båten, og blir vel stas å få den utpå. Sitér dette innlegget Link to post
SigurdS Svart 11.Juni.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Juni.2014 Takk for det :-) Kommer litt flere bilder, men ble litt hektisk på slutten før den ble satt ut :-) Sitér dette innlegget Link to post
SigurdS Svart 11.Juni.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Juni.2014 Får på 28" Turbo TXP prop til helgen. Så da må det testes med forskjellige innstillinger på heisen. Etter det gjenstår innvendig belysning, få lagt teppe, sydd om putene og finne på noe lurt med sofaen bak. Det ble ganske dårlig plass bak der etter at jeg satte fører/passasjerstol på plass.. Vurderer å slakte et teakbord og lage benk baki.. Innspill mottas med takk :-) Sitér dette innlegget Link to post
joachimo Svart 11.Juni.2014 Del på Facebook Svart 11.Juni.2014 Nå er det eneste som gjelder video Sigurd! Tror jeg må ta en tur opp til fjorden når vi er på hytta i sommer og bli med på en prøvetur :) Sitér dette innlegget Mitt lille daycruiserprosjekt Frivillig Mannskap - RS155 Bendt R. Rasmussen Link to post
SigurdS Svart 11.Juni.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Juni.2014 Hehe, sant Joachim.. Satser på at det kan bli en video i helgen! Si fra når du er forbi, så tar vi en prøvetur ;-) Sitér dette innlegget Link to post
SigurdS Svart 13.Juni.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juni.2014 Knopmåleren viser 4 knop eller ingen ting. Ser at det er mye luft i slangen fra giveren på motoren og frem til instrumentet. Må jeg få ut luften for at dette skal fungere? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.