Ramsli Startet 19.Mai.2013 Del på Facebook Startet 19.Mai.2013 Hei, Jeg har noen markerings/stemningslys i båten. Lysene på uteplassen skrur seg først på etter 10-30 minutter. Det er vanlig hellogen pærer, i kahytten lyser de med en gang. Noen forslag? Sitér dette innlegget Link to post
båtløskar Svart 19.Mai.2013 Del på Facebook Svart 19.Mai.2013 hvordan funker de hvis du drar strøm direkte ifra batteri? høres ut som en dårlig kontakt/brudd på ledning syntes jeg men jeg har tatt feil før Sitér dette innlegget Link to post
Ramsli Svart 19.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Mai.2013 Problemet er der uavhengig av landstrøm eller batteri. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 19.Mai.2013 Del på Facebook Svart 19.Mai.2013 Joa, men uansett om du ligger på landstrøm eller ikke, så får de strømmen sin fra batteriet. Hva slags lampe er det? Gammel? Skru ned og ta en titt bak. Om det er bryter i selve lampa, så kan det være den om jukser. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.