Zitt Startet 19.Mai.2013 Link til dette innlegget Startet 19.Mai.2013 Vi var en tur til Tysnes, Hordaland idag og gikk i land på en av de mindre holmene der. Etter en time i solsteiken fant fruen ut at hun ville bade, ikke bare en gang, men tre! Jeg trodde hun hadde mistet forstanden. Jeg stakk beina nedi for å kjenne på temperaturen, men allerede etter ett minutt ble jeg redd for at neglene på tærne skulle falle av. Er det noen som har målt temperaturen der de er? Vennligst legg det ut her, så vet vi hva vi går til! Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 19.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2013 Her i gjestehavnen på Oscarsborg viser termometeret 12,8oC nå. Jeg har IKKE badet! Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
båtløskar Svart 19.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2013 har ikke fått montert svinger på gps`en enda, men jeg har bada i bastøbukta idag, var så godt og varmt..... *kremt* Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 19.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2013 22 - 23 grader her... ( på Kreta) :-) Sitér dette innlegget Link to post
Jazzmatazz Svart 19.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2013 12 grader i indre oslofjord.. Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 19.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2013 15c ved Kråkerøy holmane utenfor Fredrikstad. 9c i Glomma ved Borg Havn. Mengler noen grader før jeg frivillig hopper over rekka. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 19.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2013 11 på Ildverket igår. Og vi badet alle 4 :-) 14 idag 19 mai :-) Badet ikveld også Mvh Bavaria31sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
dieselfan Svart 19.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2013 halvparten av godt badevann spør du meg... 11 ved Portør på årets første tur. ..men som kjølevann er det jo ypperlig Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 19.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2013 var ca 14 i bukta ved munkholmen i trondheim.. men bare 9-10 i sjøen ellers virka det som.. ikke bada ennå.. dyppa tærne litt Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
MajorAndy Svart 19.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2013 14 hernede sydpå. Flere folk i vandet i går, hvor det var 26 grader i luften! Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 19.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2013 Badevann blir det først et sted mellom 18-20 grader. Under det er det bare smeltevann... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Sofaseileren Svart 19.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2013 Har ikke målt, men vil tippe 15-16 grader på Kråka i Bamble. Barna svømte, så særlig kaldere tror jeg ikke det kunne være... Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 19.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2013 14 grader her i Bjønnbukta på H-øya. Flere badet idag (itte je) Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
mor Amica Svart 19.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2013 (redigert) Her i ytterst p堎amdalskysten har vi m嬴 9-12 gr de siste dagene og barna i nabob崥ne har badet vel og lenge b夥 i g岠og i dag. Etter et par timer p堬and, begynner bl妡rgen 堡vta og de begynner 堦堩gjen flelse i armer og bein, men kaldt.........neida, det er s堤eilig s宊 Ella Sent from my iPad using Tapatalk HD Redigert 19.Mai.2013 av mor Amica (see edit history) Sitér dette innlegget "Ja ha, ho e blank no, Folda;berre helgedagen. Men du skal få sjå henne ein dag når ho snakkar alvor. Da er ho eit vaksemenneske." (Olav Duun)Amicas bloggJøa kystlag Link to post
tilplan Svart 19.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2013 Lå på 8-10 grader rundt Egersund i går og det samme rundt Stavanger i dag. Ungene koste seg i vassedybde, mens jeg synes det var nok med et lite minutt for å få båten av hengeren. Sitér dette innlegget Link to post
mhemil Svart 19.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2013 I Middagsbukta ligger tempen gjerne et par grader høyere enn lenger ute i fjorden. Måler 14 grader nå. Sitér dette innlegget Link to post
Lars Hansen Svart 20.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2013 11,5 ved Nøtholmen i går formiddag, og hele 17, 2 grader i Strømstadkanalen i 20-tiden! Årets første svømmetur unnagjort :-) Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 20.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2013 Var nede ved vannet (ferskvann på grensa mellom Enebakk og Ski) sammen med frua, kona på nabohytta og bikkja vår for å bade. Nabokona hadde med termometer og det viste 17,5 grader. Jeg stupte uti og mener bestemt at vi snakker om mer rundt 13-14 grader. Men både frua og nabokona og bikkja bada lystig så ja, det gikk greit fordi det var så varmt på land. Deilig avkjølende i varmen. Har nesten glemt hvor godt det er å stå å tørke i vinden og sola etter et forfriskende bad. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 20.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2013 Var ca 13 grader i vannet i går i Arendal, Hovekilen. Ble en del som badet rundt her. Måtte uti 4 ganger for å kjøle legemet selv ogvi løpet av dagen. Men følte ikke noe behov for å ta med badeanda.. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
GURIMALLA Svart 20.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2013 12 grader i Grebbestad,og jeg har heller ikke badet (skal ikke gjøre det heller.....) Sitér dette innlegget Link to post
larss Svart 20.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2013 Min bedre halvdel og våre arvinger badet ganske så lenge i går ettermiddag, i søgne skjærgård. Er ikke sikker på temp men kan ikke ha vært så kaldt da de holdt på en god stund. Pratet med en kompis som lå på en holme like bortenfor oss, der badet de også, så var rene sommer idyllen i går :) larss Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 20.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2013 Passerer Fjellstrand langs Nesoddlandet nå. Tempen viser 11,2 grader SAP -from my iPad using Tapatalk Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Key Freak Svart 20.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2013 Det ble målt 11 grader i Holmsbu på lørdag. Ungene badet...! Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Enviro Svart 20.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2013 Risholmene utenfor Kristiansand hadde 11 grader i går og ja jeg badet, dog hurtig :) Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 20.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2013 Rundt 28 grader, men frister ikke å bade her i Luanda bay Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.