Jump to content

Valg av snekke 22-27 fot

Alexfoxi

Recommended Posts

Hei jeg lurer på om dere kan hjelpe meg og finne en snekke 22-27 fot.

Har sett mye på sollux 24 og lurer på om det er noen som er ganske så like som de I Hordaland området.

har 40 000 som kan brukes til båt ikke mye altså men så lenge motoren er i god stand så kan jeg fikse det andre

tenker en båt som jeg kan dra på helge turer med noen kompiser/venniner,

Sitter og ser på mye båter på finn og på sjøen, men vet ikke helt hva jeg bør se etter når det kommer til motorer eneste jeg har fått med meg er at Yanmar er soilde. og 4 takters går stillere?

Skal i militæret i september så hadde vert greit og hatt noe og jobbe med når jeg er hjemme på permisjon. :)

Krav

* Max 40 000

* Ha en god motor yanmar 4 takters?

* Helst Diesel har noen kompiser som røyker! :thumbsdown:

* (Helst uten) Akterkabin

* litt og gjøre med båten men ikke noe råttent og øddelagt.

* Toalett

* Kjøleskap

Takker for svar.

Hilsen Alex. :thumbsup:

- Hvorfor står svenske fyrtårn opp ned?
- For at ubåtene også skal finne veien.

De to siste båtene så ut til å være " klar til bruk".

Er den betalte båtplassen i annonse 2 i nærheten av deg er jo enda et problem løst :-)

Tror ikke du skal ha Yanmar diesel som et absolutt krav, det er mange andre som også er driftsikre.

Alt etter vedlikehold og stell :-) i denne prisklassen er det mange fallgruber, så hvis du har mulighet så få med deg en motormann/båtkyndig på befaring. Husk at gear og driverk også er viktig for sikker framdrift :-)

Lykke til

Livet er for kort til å kjøre diesel

Vert og sett på den i annonse 2, har båt plass 100m fra han. syntes den ble litt liten i uteplassen bak må se om det ikke kommer en 24 fot'er i Bergen området snart, kansje spare opp litt mer penger også så jeg kan få noe litt bedre.

Takk for svar :)

Skulle begynt og spare litt før.. ringe til telenor i morgen stenge tlfene mine, ringe sprek og stenge det og slutte og snuse, da sparer jeg oi oi 10 000 på 6 månder

slutte og drikke og gå på byen så har jeg nok innen års skifte.

får håpe den ikke er solgt før neste år! :pray:

http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=41441779

det potensialet.....

• 2 uker senere...
Guest Avmønstret#

Det er en her inne som har en Strandvik, tror det er samme typen, bare i oransje. Mercedesmotoren er vel å regne som skuddsikker, er en egen tråd om den her inne også.

Kanskje jeg som har rar smak men jeg syns disse båtene har noe av det peneste linjene jeg har sett på ei plastsnekke. I oransje er det rett og slett vakkert :-) Den kalesja bidrar ikke positivt på utseendet, men praktisk er det jo.

Den så sånn passe shabby ut innvendig, men til prisen?

• 3 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...