Gerri Startet 27.Mai.2013 Del på Facebook Startet 27.Mai.2013 Noen som vet hvor jeg kan få tak i deler til min Nimbus 26 Nova? Trenger bl a nytt daschbord... Sitér dette innlegget Link to post
nimbussen Svart 27.Mai.2013 Del på Facebook Svart 27.Mai.2013 Bare kontakt Nimbus Gøteborg, Tel 031-7267714 eller maile til dem, Spareparts @ nimbus.se Du finner litt om dem på nimbus.se også Mvh Magne Sitér dette innlegget Link to post
Gerri Svart 28.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Mai.2013 Takk for svar, Nimbussen, men får ikke kontakt med noen på hverken tlf eller mail. Flere tips? Sitér dette innlegget Link to post
pam Svart 29.Mai.2013 Del på Facebook Svart 29.Mai.2013 Nimbussen har ret, den kontakt der er ligger her nimbus men værftet er midt i en rekonstruktion efter konkurs, så man kunne forestille sig alt måske ikke kørte som det plejer. Sitér dette innlegget Hilsen Peter Prosjekttråd Bayliner 3288 Motoryacht Tidligere projekter Projekttråd Nidelv 26 og endnu ældre prosjekttråd findes her Projekttråd Skilsø 23 HT ja, ja - jeg kommer fra Danmark. ;) skilsoyachts på facebook Link to post
Gerri Svart 29.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Mai.2013 Hei Pam, og takk for svar. Da får vi håpe at det bare er å smøre seg med tålmodighet og vente til noen etablerer ny Nimbus netbutikk e l. Sitér dette innlegget Link to post
Los Endos Svart 29.Mai.2013 Del på Facebook Svart 29.Mai.2013 Hei. Det er bare å sende mail til delelageret til Nimbus. Du finner adressen på deres hjemmeside. Jeg kjøpte noe småtterier for noen uker siden, og det funket fint. Tror det er samme personer som før konkursen. Veldig hyggelige og flinke. Sitér dette innlegget Link to post
Czicko Svart 29.Mai.2013 Del på Facebook Svart 29.Mai.2013 Du vil få svar etter noen dager fra Anders Olsson eller Peter Bergmann. Dersom du mot formodning ikke får svar kan du kontakte Oslo Båtsenter her http://www.osloboat.com/ Husk at du får moms og frakt på toppen av den prisen du får oppgitt fra Nimbus... Sitér dette innlegget Link to post
Gerri Svart 29.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Mai.2013 Hei Czicko, og takk for svaret :-) Mvh Geir Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.