REM Svart 4.Juni.2013 Del på Facebook Svart 4.Juni.2013 Koplet opp et trådløst 2-kamerasystem med dedikert skjerm fra BT idag. Ustabile bilder. Pakket det ned igjen og leverer tilbake i morgen. Kinamikkel Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Tom Rør Svart 4.Juni.2013 Del på Facebook Svart 4.Juni.2013 Skal få noen t-stykker av en kompis i morgen, så får jeg se om jeg får sett på "film" både oppe og nede. Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 4.Juni.2013 Del på Facebook Svart 4.Juni.2013 Spennende Tom, jeg savner også å kunne hente ut video oppe. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Tom Rør Svart 4.Juni.2013 Del på Facebook Svart 4.Juni.2013 For meg som stort sett sitter oppe, er det nesten viktigere å ha det der enn nede. Sitér dette innlegget Link to post
Adi Svart 5.Juni.2013 Del på Facebook Svart 5.Juni.2013 Monerte tråløst kamera og skjerm fra smartprodukter http://smartprodukter.no/product_info.php?cPath=77_111&products_id=1063 Fikk helt supert bilde og signal, men etter jeg monterte ruter fra ICE.net har jeg en flimring i toppen av skjermen. Da begge disse systemene opererer på 2,4Ghz, blir det litt forstyrrelser. Jeg har montert ruteren så jeg kan slå den av fra fører posisjonen når jeg aktiverer ryggekamera. Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 5.Juni.2013 Del på Facebook Svart 5.Juni.2013 Forsøk å bytte kanal på en av de. Trådløs analog video legger beslag på 4 wifi-kanaler. Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 5.Juni.2013 Del på Facebook Svart 5.Juni.2013 Sikkert samme kinakvalitet som selges her i Norge, men jeg skal nok kjøpe disse to for å montere i maskinrom. Føler ikke at jeg trenger noe akterover. http://dx.com/p/portable-7-tft-lcd-monitor-with-av-in-remote-controller-pal-ntsc-480-x-234-71685 http://dx.com/p/vehicle-rear-sight-video-camera-with-night-vision-9-infrared-ir-led-5891 Kommer på under 500 kr med gratis frakt. Bestiller man i to omganger så slipper du også å betale moms(dem setter alltid en verdi lavere enn hva den er) Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 5.Juni.2013 Del på Facebook Svart 5.Juni.2013 Har lite erfaring med slike kameraer. Om jeg kjøper et standard kamera og kopler det til en skjerm, så vil vel bildet på skjermen vises speilvendt? Er det spesielle kameraer for å se bildet bakover som speilvender bildet eller blir dette gjort i skjermen? Sitér dette innlegget Link to post
Adi Svart 5.Juni.2013 Del på Facebook Svart 5.Juni.2013 Er det spesielle kameraer for å se bildet bakover som speilvender bildet eller blir dette gjort i skjermen? På Kamera/skjermen jeg kjøpte, kan en velge speilvending direkte på skjerm. Sitér dette innlegget Link to post
Fjellbonden Svart 5.Juni.2013 Del på Facebook Svart 5.Juni.2013 På mine kameraer veksler jeg rett/speilvendt på kamerahuset. Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 5.Juni.2013 Del på Facebook Svart 5.Juni.2013 Jeg lurer på hva et slikt kamera skal overvåke i motorrommet. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 5.Juni.2013 Del på Facebook Svart 5.Juni.2013 Jeg lurer på hva et slikt kamera skal overvåke i motorrommet. Vannlekasje, røykutvikling, at ting går som de skal, oljelekkasje osv. Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 5.Juni.2013 Del på Facebook Svart 5.Juni.2013 Jeg lurer på hva et slikt kamera skal overvåke i motorrommet. Montere ett i tanken Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 6.Juni.2013 Del på Facebook Svart 6.Juni.2013 Et kamera imotorrommet viser tross alt at motorene fortsatt står der. :) Jeg har samme oppfatning som deg, Frøken Fryd. Du vil neppe se en lekkasje el l. Får vel et bedre svar fra de som har montert det i motorrommet. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Fjellbonden Svart 6.Juni.2013 Del på Facebook Svart 6.Juni.2013 Jeg lurer på hva et slikt kamera skal overvåke i motorrommet. - Jeg ser når/om det kommer kjølevann i sjøvannsfiltrene ved oppstart og underveis - Jeg ser om det er vann og hvor mye - Jeg ser om det er røyk og/eller ild Ser for meg det er kjekt å ta en titt på kamera før en åpner luker hvis det er mistanke om brann eller mye vann. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 6.Juni.2013 Del på Facebook Svart 6.Juni.2013 Det burde vært unødvendig å forklare, men med kamerat i mototrrommet vil jeg se vann,olje,røyk, damp, og f.eks. en røket viftereim. Bruker det kameraet hele tiden. veksler mellom kart og kamera Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.