TellusTellus Startet 30.Mai.2013 Del på Facebook Startet 30.Mai.2013 Hei godtfolk, Jeg skal installere en autopilot på båten min (stålbåt) og har behov for en som kan sveise en brakett til å feste autopiloten i rett høyde til kvadranten. Jeg trenger råd for å vite hvem jeg kan ta kontakt med som er mobile og kan ta med seg sveiseapparat til båten for å jobbe der. Alle gode råd tas imot med takk. Sitér dette innlegget De syv P'er: PPPPPPP= Proper Planning and Preparation Prevents Piss Poor Performance Nå med båtførerbevis Link to post
Lazyjack Svart 30.Mai.2013 Del på Facebook Svart 30.Mai.2013 Kirkenes eller Mandal? Sitér dette innlegget Link to post
Sjøtunga Svart 30.Mai.2013 Del på Facebook Svart 30.Mai.2013 (redigert) Det vil nok være lettere å gi deg råd om du antyder hvor i verden du befinner deg... Stedet skal vel i følge reglene også være med i emnetittelen idette tilfellet: Stedsnavn skal være med hvis det er relevant. Hvor i Oslo kan man... osv. Redigert 30.Mai.2013 av Sjøtunga (see edit history) Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
@ArneO Svart 30.Mai.2013 Del på Facebook Svart 30.Mai.2013 (redigert) Jeg bestilte en slik "rorarm" fra Danmark, og monterte den rett på rorstammen. http://jefa.com/steering/steering.htm Jeg målte opp alt av dimensjoner og i hvilken vinkel dette sporet skulle være i forhold til selve armen. Veldig lett å montere da den kom. Da blir den helt uavhengig av selve kvadranten om det skulle skje noe der.... Sendte over en fil som bildet. En liten hjemmelaget sak som de fikk alle nødvendige mål Redigert 30.Mai.2013 av arneolav (see edit history) Sitér dette innlegget Båtplassen-presentasjon av båtenS/Y Camilla - blog / logg Link to post
TellusTellus Svart 30.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Mai.2013 Pokkern.. jeg bor i Asker. Det er ikke rorarm jeg har behov for, det er brakett til autopiloten som sitter mot skroget. Sitér dette innlegget De syv P'er: PPPPPPP= Proper Planning and Preparation Prevents Piss Poor Performance Nå med båtførerbevis Link to post
dieselfan Svart 30.Mai.2013 Del på Facebook Svart 30.Mai.2013 Det ligger et sveiseverksted ved den nye pendlerparkeringa i Lierskogen som kan anbefales, to brødre prøv den blideste... Drammensveien 283 3420 Lierskogen 32 85 08 82 Sitér dette innlegget Link to post
bare lek(k)er Svart 30.Mai.2013 Del på Facebook Svart 30.Mai.2013 (redigert) Det ligger også et lite svesieverksted på Billingstadsletta, Avkjørselen etter? selvvask anlegget ihvertfall er det ved siden av Fontana, vet ikke om han reiser rundt Mvh Trygve red. tykkleif Redigert 30.Mai.2013 av bare lek(k)er (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 30.Mai.2013 Del på Facebook Svart 30.Mai.2013 Hamy Sveis (http://www.hamysveis.no/) på Snarøya? Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
KongKing Svart 1.Juni.2013 Del på Facebook Svart 1.Juni.2013 Montasjeservice i slemmestad kan sikkert gjøre dette: http://montasjeservice.com/om_oss/ Kk Sitér dette innlegget Link to post
Slangemannen Svart 10.Juni.2013 Del på Facebook Svart 10.Juni.2013 Har du fått hjelp med dette? Jeg skal til Leangbukta og gjøre en sveisejobb i morgen, så hvis du er i nærheten der så kan jeg kanskje hjelpe deg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.