All In Startet 1.Juni.2013 Del på Facebook Startet 1.Juni.2013 Hva er no dette for noe fanteri? La gå, så kan jeg til nød gå med på å bytte hus. Især om det er økonomisk gunst for meg. Men midt i båtsesongen da? Hva skjer? Nå undres jeg skal jeg fortelle. Fotografen kommer til uka, og da må alt være på stell. Nede i havna dupper båten og bare roper om lufting. Og ja da, vi skal selge huset før vi kjøper nytt. Var vel en baktanke når jeg fikk lov å kjøpe ny båt tenker jeg. Smart er hun, hun jeg deler avisa med. Men jeg skal ta igjen...for hvor skal vi bo den tiden etter vi har solgt, og frem til vi får kjøpt nytt hus? I båten selvfølgelig. Og huskjøp kan ta fryktelig laaang tid. God sommer, vi sees når malingen har tørket. All in. Sent from my iPad using Tapatalk HD Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 1.Juni.2013 Del på Facebook Svart 1.Juni.2013 hahahaha Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Zitt Svart 1.Juni.2013 Del på Facebook Svart 1.Juni.2013 Du bør sjekke på Finn.no om båten også er til salgs! Da er det virkelig grunn til bekymring!!! Sitér dette innlegget Link to post
Bodehode Svart 1.Juni.2013 Del på Facebook Svart 1.Juni.2013 :-) Sitér dette innlegget Livet er for kort til å kjøre diesel Link to post
Marwin Svart 2.Juni.2013 Del på Facebook Svart 2.Juni.2013 Deler dere avis??? (Men ok da, vi deler da tak. Og postkasse. Enda...) Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
All In Svart 2.Juni.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juni.2013 Deler "alt", også morgenkaffen Sent from my iPad using Tapatalk HD Sitér dette innlegget Link to post
Murphy's law Svart 2.Juni.2013 Del på Facebook Svart 2.Juni.2013 Hmmmmmm...selger kone....! Sitér dette innlegget VHF, LRC, D5L/A Link to post
-morten- Svart 2.Juni.2013 Del på Facebook Svart 2.Juni.2013 For en drømmekone du har!! Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
All In Svart 2.Juni.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juni.2013 Kona er verdens beste Sent from my iPad using Tapatalk HD Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 2.Juni.2013 Del på Facebook Svart 2.Juni.2013 Hvor skal all inventaret mellomlagres, i båten? Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Worry II Svart 2.Juni.2013 Del på Facebook Svart 2.Juni.2013 Tenk deg et hus som nesten ikke trenger vedlikehold, All In. Fremtidig mere tid i båten. Smart kone ! Jeg håper å ha ny båt før min blir kone :-) Lykke til ! Sitér dette innlegget Link to post
All In Svart 2.Juni.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juni.2013 Hvor skal all inventaret mellomlagres, i båten?Kjøpe 20 fot container og fylle opp. Gjøre avtale med lokal grunneier og la det stå der. Sent from my iPad using Tapatalk HD Sitér dette innlegget Link to post
Bodehode Svart 2.Juni.2013 Del på Facebook Svart 2.Juni.2013 Vi gjorde det for noen år siden. Pakket alt som kunne "lagres" i en kontainer og flyttet med det mest nøvendige i en liten leilighet mens vi bygde nytt hus. Bodde kommerslig i et år og når nykåken var ferdig var det veldig lite som vi trengte fra kontaineren... Mesteparten havnet på loft, garasje og fyllingen... Lykke til, å bo tangt i båten en periode med stasj i kontainer er bare sundt :-) synes kona di har gjort ei kjempevurdering :-) PS vi gjode det med 3 små barn og en tenåring, 60m2 leilighet, kidsa synes fortsatt DEN julen er den beste :-) Sitér dette innlegget Livet er for kort til å kjøre diesel Link to post
Worry II Svart 21.Juni.2013 Del på Facebook Svart 21.Juni.2013 Gratulerer med salg av huset, All In ! Håper du får deg en båtferie før overtakelsen ? Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 21.Juni.2013 Del på Facebook Svart 21.Juni.2013 Så da blir det leilighet ved vannet med båtplass utenfor balkongen.... Akkurat DER synes jeg du kan få bestemme... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
All In Svart 21.Juni.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Juni.2013 Ja da ble det salg i dag da. Vi fikk nok meget godt betalt, og vel fortjent mener jo jeg. Nå blir det rolig tid, og mye båtliv og kos i sommer. Overtakelse først 1/11, så da er det god tid til å finne nytt hus. Akkurat nå ligger vi på Herbern, og har vært på Rådhusplassen. Var vått ute gitt Sent from my iPad using Tapatalk Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.