Geir Frode Startet 2.Juni.2013 Del på Facebook Startet 2.Juni.2013 Kjøpte denne i går, 1 juni og har ikke peiling på merket eller modell, er det noen som har lik scooter og vet mer om den? Den er faktisk trifoil :-) Sitér dette innlegget 11 fot syken......... fra 27 fot til 16 fot Link to post
Sydvesten Svart 2.Juni.2013 Del på Facebook Svart 2.Juni.2013 Morsom sak dette da, bra at noen tar vare på slikt.. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Geir Frode Svart 2.Juni.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juni.2013 Tipper den er fra rundt 70 tallet... Sitér dette innlegget 11 fot syken......... fra 27 fot til 16 fot Link to post
Leander Svart 17.August.2014 Del på Facebook Svart 17.August.2014 Hvor mye betalte du for den? Sitér dette innlegget Link to post
Hansito Svart 25.Juni.2023 Del på Facebook Svart 25.Juni.2023 Hei, et skudd i blinde, har du denne vannscooteren fortsatt?? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.