Sofaseileren Startet 3.Juni.2013 Del på Facebook Startet 3.Juni.2013 Det har vært inspeksjon av elanleggene i havna, og en kompis har fått påvist jordfeil. Selv om dette kan være kun en dårlig skøyteledning til uttaket på brygga, er prosedyrene slik at man må da en autorisert elektriker til å påvise feilen, og friskmelde resterende anlegg. Det virker umulig å få ordinære elektrikere til å ta denne jobben, samtidig som jeg vet at elektrikere uten peil på båt kan bruke vel lang tid på å klø seg i hodet. ( for orden skyld: dette er en 5-6 år gammel 42 fots seilbåt, som det ikke har vært flikket / tuklet mye med siden den forlot fabrikken) Noen som har tips om hvem han kan kontakte? Sitér dette innlegget Link to post
Sofaseileren Svart 4.Juni.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Juni.2013 Bumper denne, og håper noen med positive erfaringer med elektriker ombord kan komme med et tips..... Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 4.Juni.2013 Del på Facebook Svart 4.Juni.2013 Hva med å høre med f.eks Lasa Marine? Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
nordan family 27 Svart 4.Juni.2013 Del på Facebook Svart 4.Juni.2013 Jørg Becker fra Larvik kom til Oslo for å fixe på min båt for noen år siden. Bare gode ord å si om servicen jeg fikk. Sitér dette innlegget Link to post
Sofaseileren Svart 4.Juni.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Juni.2013 Takk for gode tips. Han kom i kontakt med en skibselektriker via Heitmann marine i Drøbak. Skal legge ut navnet i tråden, når jeg får det av ham. Sitér dette innlegget Link to post
KrisCraft Svart 26.Juni.2014 Del på Facebook Svart 26.Juni.2014 Har du fått kontaktinformasjon på han? Fornøyd med jobben som ble gjort? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.