cheetah Startet 4.Juni.2013 Del på Facebook Startet 4.Juni.2013 Fikk ikke startet motoren i går. Vridde om nøkkelen men startmotoren lagde ikke et klikk engang. Målte deretter om det var strøm etter batterivenderen og målte rundt 12.80v så strømmen er det ikke noe å si på. Klipset da av dekselet bak på tenningslåsen og når det var av så ramlet innmaten ut.. Er det grunnen til at tenningen ikke har virket kanskje? Kan jeg fikse den igjen eller må jeg ha nye tenningslås og hvor får jeg tak i ny? Motoren er en 07 mod 90hk Beta marine. Legger med noen bilder av tenningslåsen osv. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 4.Juni.2013 Del på Facebook Svart 4.Juni.2013 Det ser ut til at noe av plasten er knekt nedi der? I så fall tror jeg at jeg ville ha gått for ny tenningslås. Evt. bare den elektriske delen, om dette selges separat.... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
cheetah Svart 4.Juni.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Juni.2013 (redigert) Da er ny brukt tenningslås med nøkkel bestillt fra Beta marine :) Redigert 4.Juni.2013 av cheetah (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.