JohnArnt Startet 6.Juni.2013 Del på Facebook Startet 6.Juni.2013 Jeg skal ha service på min 2006-mod. Evinrude E-tec 90 HK i Bergen. Har søkt på nett og funnet 3 forhandlere: Bjordal&Madsen, Frydenbø og Bergen lystbåtsenter. Er det noen her inne som har erfaring fra noen av disse verkstedene, evt. andre forslag? Jeg har lite erfaring med båt/motor og er takknemlig for innspill. Sitér dette innlegget Link to post
Henrik Benholm Svart 10.Januar.2014 Del på Facebook Svart 10.Januar.2014 Hei...fikk du noen tilbakemeldinger på denne saken, eller har du erfart noe her som ev jeg kan dra nytte av? Skal inn med min E-tec, og Frydenbø skal ha kr 8000.... Sitér dette innlegget Link to post
Mons Olav Svart 10.Januar.2014 Del på Facebook Svart 10.Januar.2014 Altså 6400 pluss mva?Det er vel ganske normalt selv om de bare bytter plugger,impeller,gearolje,bensinfilter,filter for 2t olje,div.pakninger,kobler på pcen og oppdaterer softvare. Sitér dette innlegget Båt med fjernkontroll Link to post
Skrotnisse Svart 10.Januar.2014 Del på Facebook Svart 10.Januar.2014 Drange Båtservice tar vel også service på disse..... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.