sap_2000 Svart 22.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2013 Samme her. Har 424HD og er imponert så langt :-) MARPA fungerer også godt. Ut fra svenskekysten plukket den opp fiskeblåser så det sang. Jeg så de ikke før de var 20-50 meter unna, men hadde fulgt de i 20 min på Mr Ray Ikke mye action på den nå. Bildet var noe tettere da vi krysset motorveien for et par timer siden. SAP -from my iPad using Tapatalk Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
MajorAndy Svart 22.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2013 (redigert) Lidt eksempler på range på Simrad 3G bredbåndsradar: Her ligger jeg i 7 knob på vej fra Båstad mod Torekov i Laholmsbugten. Jeg kan se næsten hele bugten og får fine retur fra Halmstad, som ligger 13 nm på min styrbord side: Og her ligger jeg og cruiser med 25 knob og får retur fra et nyttefartøj stik vest i en afstand af over 14 nm (øverste højre kant med AIS-plot oveni): Redigert 22.Juli.2013 av MajorAndy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.