LarsOttemo Startet 18.Juni.2013 Del på Facebook Startet 18.Juni.2013 Hei Jeg er en ung mann på 26 år som jobber ved Falck Nutec i Bergen. Da min samboer skal på utveksling fra slutten av juli ser jeg mitt snitt til å kunne bo litt i båt. Jeg ønsker primært å leie båt i nærheten av Gravdal eller Bergen sentrum men andre forunftige plasser er jeg også interessert i. Jeg trenger bolig fra medio august, så spørsmålet er om noen her på forumet kjenner noen eller selv har en båt som de ikke benytter i fra den datoen. (jeg kan leie fra en tidligere dato også) Jeg stiller ikke store krav til båt, bare den flyter og har litt plass er jeg egentlig fornøyd. Dog er det en fordel om det er dusj og toalett fasiliteter i rimelig avstand til båtplassen. Jeg er opprinnelig fra Lofoten og er godt vandt med båt, jeg har både båtførerprøven og vhf sertifikat. Når det er sagt så er det ikke et must for meg å ta båten ut på tur om eier ikke ønsker dette. Jeg kan samtidig være behjelpelig med vedlikehold av båten, både estetisk, nødvendig vedlikehold eller enkle motor servicer. (oljebytte, vasking av kjøling etc). Jeg er rolig og kan garantere at båten IKKE vil bli brukt til festligheter etc. Jeg ønsker å bo i båt for å prøve dette, og eventuelt se om dette er noe jeg kunne tenke meg å gjøre i framtiden. Båten skal bli godt tatt vare på. Jeg forteller gjerne mer om meg selv om noen skulle være interessert i å leie meg en båt. Har du en båt du ikke får solgt, jeg leier gjerne denne til du eventuelt får solgt den:) Jeg er ikke bestandig tilgjengelig på mobiltelefon i arbeidstiden, men på ettermiddagen er jeg ledig. Mail sjekker jeg hele tiden, så det er en enkel måte å få kontakt på. Om noen kan hjelpe eller har tips til meg, ikke nøl med å ta kontakt:) Med vennlig hilsen Lars Ottemo Gärtner epost: lars.ottemo@gmail.com tlf: 98 40 85 17 Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 19.Juni.2013 Del på Facebook Svart 19.Juni.2013 Jeg tror disse har flyttet på land og leier ut båten sin. http://www.boombord.no/ Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
LarsOttemo Svart 19.Juni.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Juni.2013 Takk for svar, har kontaktet dem pr mail så får bare vente på svar. men om noen andre har en båt eller en god ide, ikke nøl med å ta kontakt. Jeg er ikke kresen og kan bistå med vedlikehold!:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.