rockmoen Startet 18.Juni.2013 Link til dette innlegget Startet 18.Juni.2013 Hei. Fikk desverre problemmer med starteren på innenbords motoren min, en Bukh DV 36. Fikk skrudd ut starteren til slutt, men i kampens hete brakk selvfølgelig skrupunktet for strøm ledningene som sitter på innslage eller Solenoid som det vistnok heter på Engelsk. Fikk løsnet og smørt resten, så nå fungerer det. Men trenger nå Solenoidèn. Finner den på Ebay, men det hadde vært kjekt om det nyttet og kjøpe den mellom Oslo og Notodden, så kansje jeg fikk liv i båten i helgen. Så slipper jeg å vente en hel uke på delen. Noen vet hvor jeg kan få kjøpt dette, eller har en selv liggendes for salg? Sitér dette innlegget Link to post
step Svart 19.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2013 Her. http://www.triconor.no/kontakt-oss.aspx Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
TMe Svart 19.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2013 Så har du han på Vinstra. Gudbrandsdal Trading tror jeg firmaet heter. Mannen heter Magerøy og er en kapasitet på området. Sitér dette innlegget Link to post
rockmoen Svart 25.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2013 Hei. Takk for tipsene. Desverre var ikke innslagsrele og oppdrive i Norge og fant til slutt noen som kansje kan levere det om 8 uker. Men det hjelper lite når sommerferien er her snart. Så nå har jakten på en starter til en overkommelig penge begynnt. Sitér dette innlegget Link to post
HansKS Svart 25.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2013 ebay er din venn.... med mindre noen har en havarert motor :) Sitér dette innlegget Link to post
rockmoen Svart 25.Juni.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2013 Det trodde jeg også. Men ingen av de jeg kontaktet hadde den på lager. En som kan levere om 8 uker :-( Sitér dette innlegget Link to post
HansKS Svart 25.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2013 da er vel den beste løsningen å se etter en havarert motor :) det har jeg funnet ut er en enkel (OG BILLIG!) måte å skaffe meg smådeler på. I bilverden da rett nok, men motor er motor. ofte er folk så sint og oppgitt over sin skjærte motor at de bare vil bli kvitt den, og da får du deg en motor med masse bra deler på :) feks starter, dynamo, injektorer, pumpe, fuglene vet.... blokka og det eller de stemplene som sitter fast kan du hive i nærmeste stålcontainer Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.