Jump to content

Hvor får jeg kjøpt innslag/rele til starter?

rockmoen

Recommended Posts

Hei.

Fikk desverre problemmer med starteren på innenbords motoren min, en Bukh DV 36.

Fikk skrudd ut starteren til slutt, men i kampens hete brakk selvfølgelig skrupunktet for strøm ledningene som sitter på innslage eller Solenoid som det vistnok heter på Engelsk. Fikk løsnet og smørt resten, så nå fungerer det. Men trenger nå Solenoidèn.

Finner den på Ebay, men det hadde vært kjekt om det nyttet og kjøpe den mellom Oslo og Notodden, så kansje jeg fikk liv i båten i helgen. Så slipper jeg å vente en hel uke på delen.

Noen vet hvor jeg kan få kjøpt dette, eller har en selv liggendes for salg?

bilde

da er vel den beste løsningen å se etter en havarert motor :) det har jeg funnet ut er en enkel (OG BILLIG!) måte å skaffe meg smådeler på. I bilverden da rett nok, men motor er motor. ofte er folk så sint og oppgitt over sin skjærte motor at de bare vil bli kvitt den, og da får du deg en motor med masse bra deler på :) feks starter, dynamo, injektorer, pumpe, fuglene vet.... blokka og det eller de stemplene som sitter fast kan du hive i nærmeste stålcontainer

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...