Stella Polaris Startet 19.Juni.2013 Del på Facebook Startet 19.Juni.2013 (redigert) Etter å ha trålet nettet noen dager har jeg funnet flere forhandlere i USA som bla tilbyr Lowrance 3G radar til litt under 1300 dollar. Min lokale, dyktige leverandør skal ha 13 335.- NOK for samme. Selv med frakt og mva skulle det være endel å spare. Avstand til forretning, garanti og lojalitet til lokal forhandler holder meg tilbake. Hvilke vurderinger gjør dere? Med ønske om en grom sommer! Mvh Redigert 19.Juni.2013 av Stella Polaris (see edit history) Sitér dette innlegget Båthavn: Onsøy Marina, Gressvik Totalmedlem av RS Lagune, Sigyn, nå Stella Polaris Brukererfaring: Yamaha, Marna, Volvo og Yanmar Link to post
MajorAndy Svart 19.Juni.2013 Del på Facebook Svart 19.Juni.2013 Da jeg skulle skifte udstyr sidste år, tog jeg priserne fra nethandel i UK og sendte dem til den lokale forhandler og bad dem om at komme så tæt på dette som muligt. Til sidst fik jeg et tilbud, der kun var cirka 1500 DKK højere og så valgte jeg at handle lokalt. Sitér dette innlegget Link to post
Stella Polaris Svart 19.Juni.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Juni.2013 Hei Det var en fair tilnærming! Mvh Arne Sitér dette innlegget Båthavn: Onsøy Marina, Gressvik Totalmedlem av RS Lagune, Sigyn, nå Stella Polaris Brukererfaring: Yamaha, Marna, Volvo og Yanmar Link to post
abbor Svart 19.Juni.2013 Del på Facebook Svart 19.Juni.2013 Lowrance 3G radarene som selges i USA mangler RI10 radar interface som leveres som standard i Norge. RI10 trengs for å få MARPA. RI10 koster 150 USD på de billigste nettbutikkene. Når du får lagt på frakt, moms og RI10 er forskjellen så liten at det uten tvil bør vere verdt det å få support i fra forhandler og importør i Norge samt 5 års kjøpslov. Mjøsservice selger 3G radaren for 12.990kr, tvilsomt om du får den noe særlig rimeliere i Norge. http://www.mjosservice.no/butikk/lowrance/radar Sitér dette innlegget Link to post
Stella Polaris Svart 19.Juni.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Juni.2013 Takk for viktig informasjon. Et vesentlig poeng kom der ja. Mvh Arne Sitér dette innlegget Båthavn: Onsøy Marina, Gressvik Totalmedlem av RS Lagune, Sigyn, nå Stella Polaris Brukererfaring: Yamaha, Marna, Volvo og Yanmar Link to post
-morten- Svart 20.Juni.2013 Del på Facebook Svart 20.Juni.2013 Det totale båtbudsjettet er jo så stort at de få tusenlappene man sparer på det er ikke verdt det. Det aller viktigste er når det gjelder utstyr og motor og gennerell utrustning ombord i båt er å ha et bra og tilgjengelig service/verksted i nærheten. Hvis ikke kan ting bli veldig dyrt og tungvindt når det oppstår noe feil eller uventet.. Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Stella Polaris Svart 20.Juni.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juni.2013 Takk for tilbakemeldinger. Konklusjonen er klar: jeg forhandler pris med min lokale fagmann. Mvh Arne Sitér dette innlegget Båthavn: Onsøy Marina, Gressvik Totalmedlem av RS Lagune, Sigyn, nå Stella Polaris Brukererfaring: Yamaha, Marna, Volvo og Yanmar Link to post
Jakob T Svart 20.Juni.2013 Del på Facebook Svart 20.Juni.2013 Ville støttet den lokale forhandleren.Det er for seint når den er nedlagt,og det blir mykje enklere med garanti ol.Prisforskjellen er jo bare penger Sitér dette innlegget Link to post
Stella Polaris Svart 20.Juni.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juni.2013 Ja det er jo bare penger... :-0 A Sitér dette innlegget Båthavn: Onsøy Marina, Gressvik Totalmedlem av RS Lagune, Sigyn, nå Stella Polaris Brukererfaring: Yamaha, Marna, Volvo og Yanmar Link to post
-morten- Svart 20.Juni.2013 Del på Facebook Svart 20.Juni.2013 hehe men uansett så tror jeg du må kjøpe store dyre komponenter eller større motordeler for at det skal lønne seg.. Det finnes vel noen spessial deler og sånn det kan lønne seg å importere sikkert uten at jeg vet det helt sikkert.. Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.