Jump to content

VP MD21B, kan den testkjøres uten påmontert girkasse (MS3)?


HansO

Recommended Posts

Det skal ikke være noe problem forutsatt at ikke kjøleslanger o.l. også er demontert.

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

Sjøvannet går gjennom giret før det går inn på oljekjøleren, men om det var du som demonterte giret vet du dette.

Så må du koble sugeslangen til røret som går til oljekjøleren.. Å koble som du sier, før sjøvannspumpen er ikke fysisk mulig, men det finner du jo ut...

Sjekk at vannstanden i bøtta begynner å synke etter noen sekunder så er alt i orden.

Link to post
Share on other sites

Ok, siden det er et rør foran sjøvannspumpen også trodde jeg du tenkte på dette.

Pass på at røret er skikkelig festet så det ikke kan hoppe ut av oljekjøleren, sitter bare presset inn her med VP's firkantede o-ring... :smiley:

 

Når du først har dette fra hverandre ville jeg, før du starter, åpnet lokket på inntakssiden av oljekjøleren, er båten i jevnlig bruk er det er vanlig at det er mer eller mindre fylt opp her av skall fra blåskjell som har vokst inne i rør og slanger.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...