Revys Startet 22.Juni.2013 Del på Facebook Startet 22.Juni.2013 Noen som vet om noe som hjelper på skai for å få det rent?Har hvit skai interiør i båten og det er litt møkkete og har ikke funnet noe som virker så bra noen som har noen anbefalinger? Sitér dette innlegget Link to post
Jmek1 Svart 23.Juni.2013 Del på Facebook Svart 23.Juni.2013 https://baatplassen.no/bildearkiv/43/43241/scotch.jpg Bruker Scotch-Brite svamper på mine hvite seter. Funker veldig bra Sitér dette innlegget Link to post
ArvidKa Svart 23.Juni.2013 Del på Facebook Svart 23.Juni.2013 Prøv med Ajax Original konsentrert, og bruk en fin neglebørste i små, sirkulære bevegelser. Skyll/tørk over med våt og deretter tørr fille. Råd fra han som trakk om vårt interør og sitteputer i offwhite skai, og jeg har ikke funnet noen bedre metode! Sitér dette innlegget Link to post
Julie III Svart 23.Juni.2013 Del på Facebook Svart 23.Juni.2013 Polymarine RIb rens fra Maritim gjorde putene mine 100% som nye! Da hadde jeg vært innom alt fra JIF til Aceton (som ødela skinnet i min båt). Satte det så inn med middel fra Auto Glym. Sitér dette innlegget Link to post
Pettern1972 Svart 23.Juni.2013 Del på Facebook Svart 23.Juni.2013 (redigert) Denne brukes til alt fra kjøkkenfliser til gummijolle. Jeg pleier å smøre inn setene med vaselinolje ved opptak, og da holder de seg myke og fine hele sesongen. Redigert 23.Juni.2013 av Pettern1972 (see edit history) Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
adeneo Svart 23.Juni.2013 Del på Facebook Svart 23.Juni.2013 Bruker selv rødsprit, og det blir helt rent. Vasker over med vann etterpå. Sitér dette innlegget Link to post
Nutec Svart 23.Juni.2013 Del på Facebook Svart 23.Juni.2013 Denne kan sterkt anbefales!! http://www.meguiars.com/en/professional/products/d10101-all-purpose-cleaner/ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.