olews Svart 5.August.2013 Del på Facebook Svart 5.August.2013 Er status i år at det er mindre båter enn vanlig ? Prognosene for båtbruk og salg peker nedover, men er det bedre plass i havnene ? Både gjestehavner og uthavner ? Min erfaring fra ytre Oslofjord og vestkysten støtter ikke dette, vi lå 8 båter utenpå hverandre i Kostersund og vest av Koster i Kosterskjærgården var det så fullt at alle faste boldet så ut til å være opptatt, bare de med kiler fikk plass. Sitér dette innlegget Ole S/Y Algol Link to post
Mariell Svart 7.August.2013 Del på Facebook Svart 7.August.2013 Alle sommerturistene er ikke tilbake på jobb. Var mye båt på Jomfruland i dag. Egentlig overaskende mye båt der ute. La meg i Kragerø i stedet, meldt møkka vær i morgen uansett. Nesten tom Gjestehavn her i Kragerø.(ca.20 Båter). Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Chilli Solbris Svart 17.August.2013 Del på Facebook Svart 17.August.2013 Herlig tur fra Hankø til Kambo. Få båter utpå synes jeg. Statsraad Lehmkuhl lå for anker ved Skjeløy slipp bukta før Krogsradfjorden. Skikkelig sjøsprøyt ut Krogsradfjorden. Surfa godt på bølgene inn til Moss. Fullt i gjestehavna i Moss i dag. Deilig sjøvær! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
REM Svart 18.August.2013 Del på Facebook Svart 18.August.2013 Tok en overnatting i Sætre under Sætredagene. Koselig og masse folk. Blåser hatter og høy her idag. Kulærn derfor utover dagen til flaggene hos Bendik begynner å lee på seg. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Tom Rør Svart 18.August.2013 Del på Facebook Svart 18.August.2013 Har hatt en fin helg i Middagsbukta. Skikkelig ruskete på vei hjem, og på vei ut i møkkasjøen dro en 14-15 fots alubåt med tre karer ombord . Det var den båten ihvertfall ikke godkjent for. Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 18.August.2013 Del på Facebook Svart 18.August.2013 Blåste spiker på Borgen også i formiddag. Løyet litt i 11-tiden. Tusler hjemover via Sætre og Askerlandet. Gøy med litt vær også :-) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 18.August.2013 Del på Facebook Svart 18.August.2013 14ms fra sørvest i Arendal. Ruskesjø. Lite båter utpå. Nesten høst stemning. Kos på sjøen likavel. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
larss Svart 20.August.2013 Del på Facebook Svart 20.August.2013 Ikke så været å våkne opp til. Servert med nytrukket kaffe. Søgne skjærgård. larss Sitér dette innlegget Link to post
MaSa Svart 21.Desember.2013 Del på Facebook Svart 21.Desember.2013 Ja sesongen er ikke over helt ennå ? ett bilde ifra Eidskilskanalen på torsdag. Og ett bilde ifra Krikken helt ytterst i Kragerøskjærgården. Jeg føler at jeg har en Fantastisk ferieform som får meg rundt på vannet hele våren/sommeren og høsten.. Og når jeg attpåtil har dette som daglig arbeidsplass så er jeg veldig fornøyd :) Fint i Bamble og Kragerø skjærgården selv mot nyttår :) Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
MaSa Svart 28.April.2014 Del på Facebook Svart 28.April.2014 Den heter jo status 2013! Vet ikke om det er eller blir laget noen ny tråd jeg! Men hvordan er forholdene i stavern i helgene nå? Hva er prisen for overnatting i år og er strøm/vann servicebygg åpent? Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.