Henrik L Startet 1.Juli.2013 Del på Facebook Startet 1.Juli.2013 Sliter med dieseldyr i en tank som er godt gjemt bak motoren og under cockpit på en Sunwind. Tilgang til tanken som er i aluminium (tror jeg) er kun via påfyllingslokket. Tror vel at jeg skal klare å tømme tanken for diesel med en pumpe (som den de har på Biltema). Men lurer på hvordan jeg kan klare å få rengjort tanken tilstrekkelig. Har lett litt på forumet men ikke funnet så mye om rengjøring på vanskelig tilgjengeliige tanker. Hvis det er belegg må det vel skrubbes/spyles og det er vrient å komme til. Hvilke kjemikalier kan jeg bruke og hvor tørr må tanken være etterpå for at jeg kan prøve å fylle på igjen med diesel? Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 1.Juli.2013 Del på Facebook Svart 1.Juli.2013 (redigert) Tror vel at jeg skal klare 場mme tanken for diesel med en pumpe (som den de har p堂iltema). Men lurer p堨vordan jeg kan klare 堦堲engjort tanken tilstrekkelig. Har lett litt p堦orumet men ikke funnet s堭ye om rengjring p堶anskelig tilgjengeliige tanker. Ang奮de pumpe: Hvis du har en batteridrill ville jeg heller prvd drillpumpe, fra Jula: http://www.jula.no/drillpumpe-238774 Redigert 1.Juli.2013 av Popeye70 (see edit history) Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Henrik L Svart 4.Juli.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Juli.2013 Den så grei ut ja, har hørt om sånne. Kan jo også brukes til rengjøring, men må det skrubbes? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.