Eureka Svart 1.August.2013 Link til dette innlegget Svart 1.August.2013 For å sitere et medlem som nettopp har gjennomført en hentetur over flere dager uten kart i den stasjonære plotteren " Plan2nav har fungert jæv..g bra". Har selv Padde med både Plan2 Nav og Navionics. Jeg opplever det slik at P2N er overlegen og langt mere intuitiv, lettere i bruk. Men det er min opplevelse. Sitér dette innlegget Link to post
Pettern1972 Svart 1.August.2013 Link til dette innlegget Svart 1.August.2013 (redigert) Samme her Eureka. En annen fordel er jo ankervakta på plan2nav. Den virker også bra. Den er testet flere ganger, og alarmen ljomer ved bevegelse. Redigert 1.August.2013 av Pettern1972 (see edit history) Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
LALUNA II Svart 4.August.2013 Link til dette innlegget Svart 4.August.2013 Fornøyd, eller...? Ja det må jeg si ... Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Targa 23.1 Svart 16.August.2013 Link til dette innlegget Svart 16.August.2013 Var litt rask og kjøpte kartet som dekker Danmark og Nordsjøen. Forsøkte å laste det ned på min Samsung Galaxy X-cover, men klarer ikke å rydde nok plass til kartet Vurderer nå å kjøpe meg den siste modellen Galaxy Tab 3 10.1 WiFi. Må eg ha 4G modellen for å kunne bruke den i båten som reserve kartplotter? Sitér dette innlegget Link to post
beroalki Svart 16.August.2013 Link til dette innlegget Svart 16.August.2013 Hvis det hovedsaklig er ipad som brukes, har jeg best erfaring med Isailor. Har både jeppesen,navionics, garmins bluechart og plan2 , men foretrekker isailor. Sitér dette innlegget Link to post
Haba Svart 16.August.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.August.2013 Var litt rask og kjøpte kartet som dekker Danmark og Nordsjøen. Forsøkte å laste det ned på min Samsung Galaxy X-cover, men klarer ikke å rydde nok plass til kartet Vurderer nå å kjøpe meg den siste modellen Galaxy Tab 3 10.1 WiFi. Må eg ha 4G modellen for å kunne bruke den i båten som reserve kartplotter? Galaxy X-cover har dessverre alt for lite minne (har en selv) Har lastet ned Navionics på den og når et kommer updates, takler den ikke det. Må avinstallere og legge inn på nytt. Du trenger hverken 3 eller 4G for å bruke Gal. Tab. Kartet er nedlastet og GPS-en følger som den skal både på Navionics og Jeppesen Plan2. Har begge kart og veksler litt mellom dem, men Jeppesen Plan2, C-map har flere funksjoner og synes bedre oppdatert. Sitér dette innlegget Link to post
Targa 23.1 Svart 17.August.2013 Link til dette innlegget Svart 17.August.2013 Takk Sitér dette innlegget Link to post
-Luna- Svart 3.April.2014 Link til dette innlegget Svart 3.April.2014 Noen som har noen tilbakemeldinger om Plan2Nav på Tab? Ser veldig bra ut... Sitér dette innlegget Joda 24 T m/49Hk P4.108 Åpen båt m/15Hk Yamarin 5150BR 80Hk Yamaha Nimbus 3000 VP TAMD41P 192Hk Skorgenes Sonic 375 Link to post
Eureka Svart 3.April.2014 Link til dette innlegget Svart 3.April.2014 Bruker plan2nav på iPhone og iPad og synes den er bra. Har også navionics, men bruker den ikke. Sitér dette innlegget Link to post
-Luna- Svart 3.April.2014 Link til dette innlegget Svart 3.April.2014 Hvordan er det med visning av grunner på 30m? Kommer de opp med "+" som i Navionics? Irriterende..... Sitér dette innlegget Joda 24 T m/49Hk P4.108 Åpen båt m/15Hk Yamarin 5150BR 80Hk Yamaha Nimbus 3000 VP TAMD41P 192Hk Skorgenes Sonic 375 Link to post
Targa 23.1 Svart 3.April.2014 Link til dette innlegget Svart 3.April.2014 Har plan2nav på min nye Tab3 4G og sammenlignet kart og slepestrek med c-map på min Norstar M121 plotter, veldig likt og tilsynelatende like bra, bortsatt fra at skjermen er mindre. Sitér dette innlegget Link to post
EmilS Svart 20.Desember.2020 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2020 Plan2Nav er det samme appen som nå heter bare C-MAP ?? Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 21.Desember.2020 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2020 Embark er samme som C-Map Plan2Nav er det slutt på. Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.