ibizafan Startet 21.Juli.2013 Link til dette innlegget Startet 21.Juli.2013 Yamaha 20 hk har skiftet startsnor satt på startapperate svinghjulet følger ikke med når jeg skulle prøve å starte. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
step Svart 21.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2013 (redigert) Da har du glemt noen deler!! En fjær og en plast bit! Redigert 21.Juli.2013 av step (see edit history) Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
ibizafan Svart 22.Juli.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2013 nei de tror jeg ikke,har satt på på plastbitten og fjæren men plast bitten er litt kort. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.