Jump to content
Sign in to follow this  
jadal

Vil du prøve oppblåsbar kajakk?

Recommended Posts

jadal   
jadal

For en båt-penge kan en nå skaffe seg en oppblåsbar kajakk som veier mindre en 10 kg.

http://www.clasohlson.com/no/Proaqua-kajakk/Pr348922000

Jeg har to sånne selv og mener det er mye for pengene.

Konstruert på samme måte som "romperistere". Oppblåsbar "blære" inni et vevd nylontrekk.

Og med padleåre og pumpe i fra Biltema blir pakka rimelig..

Var bare et tips..

ohm   
ohm

Takk for tipset :thumbsup: Har en kompis som leiter etter noe sånnt.

CB.   
CB.

Er den stabil, eller er det kun en lekesak ? Om det er noe billige kina greier som ikke holder kvalitet er det dyrt :yesnod: Da burde den koste 399,- :-)))

Almir Mesic   
Almir Mesic

oppblåsbare kajakker er helt supre de, men de aller billigste er mer en leke enn en kajakk... du må nok opp i min 2.500,- til 3.000,- for en oppblåsbar kajakk som er bra å padle med. Jeg har hatt 3 forskjellige, en billig til rundt en tusenlapp, en til 1.600,- og en til 3.600,-. den billigste var en Sevylor Tahiti, men den er mer som en kanoformet gummibåt. den til kr 1.600,- kjøpte jeg på Europris, og det var en helt grei kajakk med styrefinner under. den dyreste var den grønne fiskekajakken de solgte på XXL.... god kvalitet med høytrykksdørk samt fastmonterte styrefinner under ..