foxinabox Startet 28.Juli.2013 Del på Facebook Startet 28.Juli.2013 Heisann! Har nå blitt en stolt eier av en 25hk tohatsu, og har fått tak i den nye pakningen som skal sitte på innsuget for at man skal få 30hk ut av disse motorene. :) Men det jeg da lurer på er om jeg må dyse opp når jeg bytter denne pakningen? Den "originale" pakningen er en plombe med smal åpning, og den nye har en full åpning. Noen som evt vet hvor stor dysa skal være? Takker for alle svar! Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 28.Juli.2013 Del på Facebook Svart 28.Juli.2013 Bytt kun pakning du. Er alt som trengs. Da skal den yte ca 32 hk. Sitér dette innlegget Link to post
foxinabox Svart 28.Juli.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juli.2013 Takk for svar! :)Kikket innom delekatalogen på 25hk/30hk tohatsuene, og det var to dyser som var forskjellige fra 25hk'n til 30hk'n(32) :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.